AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 Skrevet 8. desember 2017 Fem år siden ble jeg lagt inn og beltelagt med mani og psykose, har en måneds hukommelsestap... husker ved bedring jeg fikk spasere ute og det kjentes ut som et hull i hjernen der alt rant ut!!! Da jeg kom inn igjen. Jeg gråt og gråt. Siden har kaos i hjernen fulgt meg avogpå i 5 år!!!! Har også hatt nye psykoser men ikke på langt når så ille men da er hjernen virkelig ute å kjører. Dirrer og vibrerer. Fikk tatt CT som var normal. Mentale skader vises ikke. tenk at manien for så lenge siden skal fucke med hjernen min den dag i dag! det lærte vi ikke på psykoedukasjondkurs! er så langt nede pga dette at nå skal jeg få prøve remeron. Håper den kan hjelpe meg. Anonymkode: 8ba8d...93a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. desember 2017 Skrevet 8. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fem år siden ble jeg lagt inn og beltelagt med mani og psykose, har en måneds hukommelsestap... husker ved bedring jeg fikk spasere ute og det kjentes ut som et hull i hjernen der alt rant ut!!! Da jeg kom inn igjen. Jeg gråt og gråt. Siden har kaos i hjernen fulgt meg avogpå i 5 år!!!! Har også hatt nye psykoser men ikke på langt når så ille men da er hjernen virkelig ute å kjører. Dirrer og vibrerer. Fikk tatt CT som var normal. Mentale skader vises ikke. tenk at manien for så lenge siden skal fucke med hjernen min den dag i dag! det lærte vi ikke på psykoedukasjondkurs! er så langt nede pga dette at nå skal jeg få prøve remeron. Håper den kan hjelpe meg. Anonymkode: 8ba8d...93a Håper remeron hjelper, føler med deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.