AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Har dere opplevd det? Synes det var ufattelig trist å miste en facebookvenn pga vedkommende har dødt... Anonymkode: b8d9e...cd8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Jeg har funnet ut at folk jeg kjenner er død via facebook. En lurte jeg på hvorfor ikke dukket opp i newsfeeden lengre, og det viste seg att han var død. Han var bare 30 ca, tror det var selvmord, jeg kjente han fra DPS. Og det feilet ikke han noe fysisk. Det var ett sjokk ja. Spesielt siden jeg sa i fra til behandleren hans en gang han sa han skulle ta selvmord og han ble innlagt. Ett år senere var han død. Anonymkode: 28f9b...728 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har funnet ut at folk jeg kjenner er død via facebook. En lurte jeg på hvorfor ikke dukket opp i newsfeeden lengre, og det viste seg att han var død. Han var bare 30 ca, tror det var selvmord, jeg kjente han fra DPS. Og det feilet ikke han noe fysisk. Det var ett sjokk ja. Spesielt siden jeg sa i fra til behandleren hans en gang han sa han skulle ta selvmord og han ble innlagt. Ett år senere var han død. Anonymkode: 28f9b...728 Det er vondt når en facebookvenn dør selv om man gjerne ikke har sett hveandre i virkeligheten på lang tid. Denne personen hadde jeg ikke sett på lang tid. Men vedkommende endte meg meldinger iblant. Vedkommende sendte meg melding på facebook rett før han døde. Jeg fikk ikke svart på den. Jeg vet ikke hva vedkommende døde av........ Utrolig trist for jeg har så mye minner med den personen.. Anonymkode: b8d9e...cd8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 sendte ikke endte skulle det stå. Vedkommende sendte meg en meliding i ny og ne, så vedkommende er et savn på facebook nå.... Anonymkode: b8d9e...cd8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg ringte politiet for å få de til å gå innom en FB-venn da h*n truet med å ta livet av seg. Selvmordet ble avverget, men jeg mistet vennens tillit og 9 måneder senere var h*n død. Da hadde h*n ikke gitt meg noen lyd om sine tanker fordi h*n visste at jeg kom til å be politiet ta seg en tur. Dette er nå 8 år siden og h*n er dypt savnet enda - av flere... Anonymkode: 73e8b...bb2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.