AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg er elendig når det kommer til utnyttelse av gavekort og veldig ofte blir de liggende til de er utløpt. Nå har jeg hele 3 gavekort/tilgodelapper liggende som jeg ikke finner noe jeg ønsker å bytte dem inn i akkurat nå. Finner heller ingenting som kan gis julegaver til andre. Utenom det ene. Så spørsmålet mitt blir da, kan jeg kjøpe meg enda mer tid ved å bytte inn gavekortet i nytt gavekort? Det ene gavekortet er feks til kino for 2 personer. Kan jeg bytte det inn i nytt gavekort som jeg kan gi i julegave til andre? Rene luksusproblemet dette🤗 Anonymkode: 3d869...3bd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er elendig når det kommer til utnyttelse av gavekort og veldig ofte blir de liggende til de er utløpt. Nå har jeg hele 3 gavekort/tilgodelapper liggende som jeg ikke finner noe jeg ønsker å bytte dem inn i akkurat nå. Finner heller ingenting som kan gis julegaver til andre. Utenom det ene. Så spørsmålet mitt blir da, kan jeg kjøpe meg enda mer tid ved å bytte inn gavekortet i nytt gavekort? Det ene gavekortet er feks til kino for 2 personer. Kan jeg bytte det inn i nytt gavekort som jeg kan gi i julegave til andre? Rene luksusproblemet dette🤗 Anonymkode: 3d869...3bd Har aldri hørt at det går an, men ta en telefon eller stikk innom og hør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Vanligvis kan man ikke det, men du kan være heldig og få dem til å gjøre det allikevel, hvis du tar med deg kortene og oppsøker noen som vet hvordan de kommer rundt det. Jeg fikk lov å bruke et gavekort jeg fant i et dødsbo en gang, selv om det viste seg å være utgått. Hun overstyrte datoen i kassa. Et litt sleipt alternativ kan være å bruke dem til noe nå, late som om det skal være en julegave og få med byttekort. Men da må du være rask til å finne noe når julen er over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 18 timer siden, laban skrev: Vanligvis kan man ikke det, men du kan være heldig og få dem til å gjøre det allikevel, hvis du tar med deg kortene og oppsøker noen som vet hvordan de kommer rundt det. Jeg fikk lov å bruke et gavekort jeg fant i et dødsbo en gang, selv om det viste seg å være utgått. Hun overstyrte datoen i kassa. Et litt sleipt alternativ kan være å bruke dem til noe nå, late som om det skal være en julegave og få med byttekort. Men da må du være rask til å finne noe når julen er over. Takk for godt tips for å kjøpe seg litt tid🤗 Anonymkode: 3d869...3bd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.