Gjest Forumassistent Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Her samler vi linker til innlegg det kan være interessant å få med seg i psykiatriforumet. Foredrag om helseangst av Ingvard Wilhelmsen Bekymringsbussen. Et humoristisk og opplysende innlegg av psykologene Vaag og Holthe om "vanemessig grubling", med konkrete øvelser for endring. Flink mann - hele tiden. En historie om å ville være så flink at gleden forsvinner - og hvordan den (gleden) kom tilbake igjen. Forskere som mener at oppstykket nattesøvn er det beste, og at "8 timer sammenhengende" er en myte og kan skape stress. Flere linker kommer, tips oss gjerne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pegaso98 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 "Imorgen var jeg alltid en løve" (bok fra ei tidligere diagnostisert med schizofreni) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 "Tilbake til nåtiden" "Hverdagspsyk" Disse har jeg fått anbefalt, og har nettopp mottatt førstnevnte, den kan brukes alene, og den kan brukes i behandling sammen med behandler. Den andre har jeg ikke fått ennå, men den skal også være bra. Anonymkode: b393a...10a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.