Gå til innhold

Gastric bypass

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 timer siden, elina777 skrev:

Nå har jeg bestilt meg lavkarbomat til over 4000kr hos spis deg slank så får vi se om det funker

Det er bra (dog litt overkill) men du trenger også en plan. Hvis ikke blir det bare mye kast.

Gjest elina777
Skrevet
2 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det er bra (dog litt overkill) men du trenger også en plan. Hvis ikke blir det bare mye kast.

Jeg dro på Elkjøp og bestilte en ekstra fryseboks også. Dette blir bra. Men denne Remeronen må jeg bare levere tilbake til apoteket. Jeg spiste til jeg gulpet og nesten ikke fikk puste.... litium er ikke SÅ ille. Får se om denne maten får meg ned selv på litium

Skrevet (endret)
11 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg dro på Elkjøp og bestilte en ekstra fryseboks også. Dette blir bra. Men denne Remeronen må jeg bare levere tilbake til apoteket. Jeg spiste til jeg gulpet og nesten ikke fikk puste.... litium er ikke SÅ ille. Får se om denne maten får meg ned selv på litium

Hvorfor tar du Remeron?

(altså, hva tar du Remeron mot)

Endret av issomethingwrong
Gjest elina777
Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Hvorfor tar du Remeron?

(altså, hva tar du Remeron mot)

Jeg var på akutt psyk for noen dager siden og der ga de meg remeron for nedstemthet og dårlig søvn. Jeg var der 3 uker tilsammen pga forferdelig kaos i hjernen. Placeboeffekten var toppers den uke jeg tok den, men kan jo ikke ha vært annet enn placebo. Men Igår økte virkelig appetitten så jeg har ikke helse eller vekt til å sjekke ut om den er bra for meg i det lange løp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...