Gondor Skrevet 15. desember 2017 Skrevet 15. desember 2017 Hei alle sammen! Hvordan går det der ute nå som det snart er jul? Er du stresset eller har du kontroll? Gleder du deg til juleuken eller gruer du deg? Jeg har blandede følelser men er i hvert fall velsignet med ganske god energi for tiden. Jeg ligger på etterskudd med alt men sånn er det hvert år. Psyken er stabil nå og det er jeg veldig takknemlig for. Jeg tenner stearinlys og koser meg i mørket. Livet føles godt. God førjulstid! 1 Siter
Eva Sofie Skrevet 15. desember 2017 Skrevet 15. desember 2017 3 timer siden, Gondor skrev: Hei alle sammen! Hvordan går det der ute nå som det snart er jul? Er du stresset eller har du kontroll? Gleder du deg til juleuken eller gruer du deg? Jeg har blandede følelser men er i hvert fall velsignet med ganske god energi for tiden. Jeg ligger på etterskudd med alt men sånn er det hvert år. Psyken er stabil nå og det er jeg veldig takknemlig for. Jeg tenner stearinlys og koser meg i mørket. Livet føles godt. God førjulstid! Så bra at du har en god periode, Gondor! Jeg har det også bra. Jeg er ferdig med alle julegavene, fikk de fleste i hus i november, og jeg koser meg med en og annen dag med julebakst. Nå skal jeg gå ut på kjøkkenet og kverne mandler til kransekakedeig. Jeg er blitt bevisst på å skape min egen jul. Jeg kan forme den akkurat slik jeg vil. Jeg kan pynte med det jeg vil og jeg baker de kakene jeg liker best. Selv om mange har negative erfaringer med julefeiring, er det ingenting i veien for at den vil fortsette slik. Det er opp til en selv. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. desember 2017 Skrevet 15. desember 2017 Stresser ingenting med jula. Tar det som en vanlig helg. Jula har blitt et hysteri som jeg ikke orker å være en del av. Tar livet knusende med ro i desember med tanke på jula 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 16. desember 2017 Skrevet 16. desember 2017 Jeg stresser ikke. Jeg er i nedoverbakke som vanlig i jula. Skal feire med svigerfamilien, mange små og store. Jeg gruer meg iom jeg ikke orker mere enn Max 3 timer med folk rundt meg før jeg blir skikkelig sliten. Jeg skal også ha ett arrangement tidlig på dagen på ett eldresenter så jeg er nok rimelig gåen allerede etter det. Jeg må bare ta det som det kommer. Ikke noe annet å gjøre. Gleder meg til å få det eldste barnet hjem da, hun er gull. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. desember 2017 Skrevet 16. desember 2017 18 timer siden, Gondor skrev: Hei alle sammen! Hvordan går det der ute nå som det snart er jul? Er du stresset eller har du kontroll? Gleder du deg til juleuken eller gruer du deg? Jeg har blandede følelser men er i hvert fall velsignet med ganske god energi for tiden. Jeg ligger på etterskudd med alt men sånn er det hvert år. Psyken er stabil nå og det er jeg veldig takknemlig for. Jeg tenner stearinlys og koser meg i mørket. Livet føles godt. God førjulstid! Jeg stresser ikke her heller, har ikke bakt julekaker. Bestilt to kaker til julaften så det for holde. Lurer på hvordan det skal gå, blir fort sliten av å være med folk. Men får ta det som det kommer. Godt du føler deg bra da! God førjulstid til deg og! 0 Siter
Underbar Skrevet 16. desember 2017 Skrevet 16. desember 2017 Har vært skikkelig deprimert siden midten av oktober, så jeg kan ikke si jeg gleder meg til jul. Har null oversikt over hvor mange julegaver jeg har igjen, og jul betyr at jeg må smile, delta i sammenkomster og være glad. Men, det må jo gå på et vis. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. desember 2017 Skrevet 16. desember 2017 53 minutter siden, Underbar skrev: Har vært skikkelig deprimert siden midten av oktober, så jeg kan ikke si jeg gleder meg til jul. Har null oversikt over hvor mange julegaver jeg har igjen, og jul betyr at jeg må smile, delta i sammenkomster og være glad. Men, det må jo gå på et vis. Vet du hva? Du MÅ faktisk ingenting! Hvis ikke du ønsker det, så MÅ du ikke delta i sammenkomster. Jeg for min del har bestemt meg for at i år skal jeg verken gå i selskaper eller invitere til selskap. Jeg ønsker det nemlig ikke. Vil ikke, gidder ikke, orker ikke! Og det må være helt lov! Jeg skal bare si at jeg dessverre ikke er i form. Og det kan du også si. Det må folk respektere. Hvis ikke, er det ikke deg det er noe galt med for å si det sånn. 0 Siter
Underbar Skrevet 16. desember 2017 Skrevet 16. desember 2017 Skulle faktisk ønske at jeg var innlagt hele jula. Jeg MÅ delta på sammenkomstene, ellers skuffer jeg veldig mange. Det forventes av meg. 0 Siter
yellow ledbetter Skrevet 16. desember 2017 Skrevet 16. desember 2017 5 timer siden, Rådvilla skrev: Vet du hva? Du MÅ faktisk ingenting! Hvis ikke du ønsker det, så MÅ du ikke delta i sammenkomster. Jeg for min del har bestemt meg for at i år skal jeg verken gå i selskaper eller invitere til selskap. Jeg ønsker det nemlig ikke. Vil ikke, gidder ikke, orker ikke! Og det må være helt lov! Jeg skal bare si at jeg dessverre ikke er i form. Og det kan du også si. Det må folk respektere. Hvis ikke, er det ikke deg det er noe galt med for å si det sånn. Nettopp. 0 Siter
yellow ledbetter Skrevet 16. desember 2017 Skrevet 16. desember 2017 Jeg stresser ikke mer enn vanlig. Ikke på grunn av jula, altså. 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 18. desember 2017 Skrevet 18. desember 2017 På grunn av sygdom blant nærmeste igjen en vanskelig jul. Merkelig med meg det slår ikke ut på spisingen i hvertfall ikke i første omgang hvis ikke påløper novusvirus igjen eller noe eller ordentlig influensasyke. Hadde jeg klart å gå ned i vekt ville kanskje pusten blitt litt bedre. Men man skal ikke ta seg ei pølse for mye i denne søte førjulstid før det baller videre på seg og legger seg videre på sideflesket. Men når man deppa under jordfestet og over alle streker er opp og hopp veldig vanskelig. Status i førjulsmodus er: Bare minusgrader men rikelig med sjokolade og marsipan er handlet inn med bekymret rynke på nesen hos ferievikar i Narvesenkiosken. Takk som spør😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.