Gå til innhold

Min tilstedeværelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

er årsaken til nedsatt livskvalitet for menneskene rundt meg. Jeg forsurer livene til ektefelle, familien, venner, kollegaer. Jeg belaster samfunnet, opptar plasser i behandling som andre kunne hatt nytte av.

Nei, hva er vitsen med å fortsette å trø rundt i denne gjørma?

Fortsetter under...

Skrevet
11 minutter siden, Underbar skrev:

er årsaken til nedsatt livskvalitet for menneskene rundt meg. Jeg forsurer livene til ektefelle, familien, venner, kollegaer. Jeg belaster samfunnet, opptar plasser i behandling som andre kunne hatt nytte av.

Du er nok verdifull for dem <3 

Skrevet

Jeg vet jeg er det. Men likefullt er jeg overbevist om at de vil få et lykkeligere liv uten meg.

Skrevet

Det er alltid noe å ta vare på ved livet synes jeg selv om det kanskje ikke måtte oppleves sånn.

En annen sak er at alt går utover syke og svake til slutt i vår verdikjede i dag som jeg tror alltid.🙃

Anonymkode: 18cf0...4f6

Skrevet
21 timer siden, Underbar skrev:

Har du spurt familie, venner og kollegaer?

Det er vanlig å ha disse antakelsene når livet føles vanskelig, men det er sjelden de riktige konklusjonene.

Skrevet
1 time siden, Underbar skrev:

Jeg vet jeg er det. Men likefullt er jeg overbevist om at de vil få et lykkeligere liv uten meg.

Slike tanker får jeg også når jeg blir dårligere, tror det er flere som får slike tanker. De er vonde, men allikevel bare tanker.

Kan du ta dette opp med terapeut/fastlege? Kanskje du trenger å justere medisiner? Eller flere samtaler?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...