Gå til innhold

Har dere klippet håret til jul?

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55
Skrevet

Har klippet litt selv og prøver på pannelugg. 😊

Fortsetter under...

Skrevet

Skal du klippe pannelugg selv? Det har jeg vært fristet til når jeg står der foran speilet og føler spontan lyst til forandring...men motet svikter:lol:Tror jeg overlater det til en profesjonell:)

Anonymkode: 07a78...cbd

Skrevet
11 minutter siden, Maggie55 skrev:

Har klippet litt selv og prøver på pannelugg. 😊

Klippet meg for 3 uker siden. Det får holde.

Skrevet

Ja - jeg har kort hår og må til frisøren ca. hver 3. måned for å opprettholde fasongen. Så jeg prøver å tilpasse det slik at jeg er nokså nyklipt til jul. 

Skrevet

Jeg skulle ha klippet meg, men har ikke greid å komme meg til frisøren. Tviler på at jeg greier det før jul.

Skrevet

Jeg skal klippe meg på tirsdag hos en lærling, frisørene hadde ikke time. 

Annonse

Gjest Maggie55
Skrevet

Har alt gjort det selv og det går bra fordi jeg har litt fall i håret tror jeg. Så lenge det er nyvaska er det o.k . Når det ikke er nyvaska lenger etter en dag eller to er det mere ugreit. Da ser man mere tydelig at det er ingen "god klipp "hos frisøren man har skaffet seg.

Men det er jo bare å vaske håret. Ikke sant.....😊

Skrevet
Akkurat nå, Maggie55 skrev:

Har alt gjort det selv og det går bra fordi jeg har litt fall i håret tror jeg. Så lenge det er nyvaska er det o.k . Når det ikke er nyvaska lenger etter en dag eller to er det mere ugreit. Da ser man mere tydelig at det er ingen "god klipp "hos frisøren man har skaffet seg.

Men det er jo bare å vaske håret. Ikke sant.....😊

Sant så sant:D

Anonymkode: 07a78...cbd

Skrevet

Det er ofte så veldig mange sider ved en sak-ja-.❤️

Anonymkode: e9d9f...e8f

Skrevet

Jeg har langt hår og trenger ikke å gå til frisøren så ofte.

Jeg har ikke klippet håret mitt selv - haha, det skulle sett ut! :D

Skrevet

Jeg har langt hår og klipper meg bare ca tre ganger i året.  Burde sikkert tatt en klipp nå og bleket etterveksten, men det har jeg ikke fått somlet meg til. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...