Gå til innhold

Om DOL-galleriet, eller "DOL-samlinga"

Anbefalte innlegg

Eg kjenner alle dei nemnte, og det stemmer som yellow seier at dei har vore mest aktive på ranglere. Det er ikkje alle som skriv så mykje på DOL, men som les desto meir.

Det er ikkje noko krav at ein er med i alle dustetrådar og er godt synleg på DOL for å vera med i samlinga. Eg har full kontroll på alle, og det er ingen fakere der.

Det var nå godt det ikke var krav om å værra med på dustetråder, for da hadde nok ikke jeg blitt klarert.

Men poenget mitt er at jeg synes det er teit med folk som kikker, som ikke kan gi såpass av seg sjøl at de oppgir sitt eget nick engang. Jeg også har andre nick jeg ved spesielle anledninger har brukt her inne, og det blir akkurat som om jeg skulle oppgitt et av de nicka, istedetfor musikeren som jeg jo er mest kjent som.

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

12

• SierDuDet

10

• Bassisten

7

• Singularity

6

Det var nå godt det ikke var krav om å værra med på dustetråder, for da hadde nok ikke jeg blitt klarert.

Men poenget mitt er at jeg synes det er teit med folk som kikker, som ikke kan gi såpass av seg sjøl at de oppgir sitt eget nick engang. Jeg også har andre nick jeg ved spesielle anledninger har brukt her inne, og det blir akkurat som om jeg skulle oppgitt et av de nicka, istedetfor musikeren som jeg jo er mest kjent som.

Eg har ingen andre nick...

Nei, og bryr eg meg? Kva er poenget ditt?

Poenget hans er vel det samma som mitt. En skal oppgi det nicket en er mest kjent som. Moroa med dol-galleriet er jo å se ansikta bak de forskjellige nicka, og da ville det eksempelvis vært veldig lite interessant for fansen om jeg skulle sendt inn bilde og kalt meg Per Knut Aaland for eksempel:-)

Poenget hans er vel det samma som mitt. En skal oppgi det nicket en er mest kjent som. Moroa med dol-galleriet er jo å se ansikta bak de forskjellige nicka, og da ville det eksempelvis vært veldig lite interessant for fansen om jeg skulle sendt inn bilde og kalt meg Per Knut Aaland for eksempel:-)

Jeg tror du kan ta det for gitt at de du har listet opp ikke har noe alter ego som noen av de mest kjente nickene.

Hadde du SETT UT som Per Knut Aaland derimot... så hadde det vore kult! :-)

Poenget mitt er at eg kjenner dei fleste i samlinga frå ranglere, og dei eg ikkje kjenner frå ranglere har eg anten sett på DOL eller så har eg søkt på nicket deira for å sjå om dei er aktive her... Kvifor bryr du deg?

Men det er noe i samme gata som har irritert meg litt, og det er disse listene over folk som tenker å delta på treff.. En stor del av dem har ikke vist seg på dol på evigheter, men er allikevel raske med å melde seg på. Regner med at disse folka har nye nick når de er på dol nå (hvordan kunne de ellers oppdage treffet med en gang det annonseres?), men de går på treff under sitt gamle nick. Det synes jeg er litt dårlig gjort egentlig. Hvis jeg skal på treff er jo det for å treffe de jeg "snakker med" her på dol NÅ, ikke bare ex-dolere som har gjenoppstått med nye og anonyme nick...

Det blir nok ikke treff på meg (uten at jeg tror noen sørger spesielt mye over det altså).

Helt enig! Synes folk gir lite av seg sjøl når de kommer bare for å kikke, og ikke kan oppgi på en ordentlig måte hvem de er. Helt klart mange gamle travere som er her inne, men med nye nick. Og det er jo greit!:-) Men så kan de kanskje oppgi det nye nicket sitt da, istedet for det gamle som stort sett ikke har vært i bruk det siste året/åra. Ikke for det, det skal bli hyggelig å møte til dømes Elintv:-) Sjøl om hu tydeligvis er ei av de som framleis er her inne, men med nytt nick:-)

En ide! Kan ikke de gamle traverne avsløre seg sjøl da? Fortelle hvem de har vært og hvem de er nå? Det kunne vært gøy!:-) Så skal jeg kanskje innrømme at det var jeg som var nååå;-)

Annonse

Hadde du SETT UT som Per Knut Aaland derimot... så hadde det vore kult! :-)

Poenget mitt er at eg kjenner dei fleste i samlinga frå ranglere, og dei eg ikkje kjenner frå ranglere har eg anten sett på DOL eller så har eg søkt på nicket deira for å sjå om dei er aktive her... Kvifor bryr du deg?

Nei hvorfor bryr jeg meg....?:-) Kanskje jeg er litt nysgjerrig, og mistenker at enkelte sniker seg unna all offentlighet? Samtidig som de sjøl har full tilgang>:-( Hehe, neida, det er jo ikke noen stor sak. Bare litt:-)

Nei det var berre ei saksopplysning... Kvifor har du fleire nick?

Å si at jeg har flere nick blir ikke helt riktig. Men jeg har noen få ganger brukt andre tilfeldige nick når jeg har skrivi om veldig personlige ting. Grunnen til det er at det faktisk er en del her inne som kjenner meg. Sånn sett kunne det kanskje vært greit å ha vært helt anonym:-)

Nei hvorfor bryr jeg meg....?:-) Kanskje jeg er litt nysgjerrig, og mistenker at enkelte sniker seg unna all offentlighet? Samtidig som de sjøl har full tilgang>:-( Hehe, neida, det er jo ikke noen stor sak. Bare litt:-)

Jeg er egentlig enig med deg. En del av nicka der har jeg verken sett på ranglere eller på dol, og jeg føler at jeg burde ha en viss oversikt. Men det er jo klart at det finnes enkelte forum jeg ikke er på, f.eks. urinveisinfeksjonsforumet, og for alt vi vet så er det mange av de på bildesiden som har egne tråder der inne.

Samma f... egentlig. Noen av oss skriver det vi føler for med vårt faste nick, uansett hvor dumt det er, vi står fram med bilder av oss, og så får de andre pinglene skryte på seg et nick for å få sett bildesamlinga.

Feig, men det er vel ikke så nøye...

Men det er noe i samme gata som har irritert meg litt, og det er disse listene over folk som tenker å delta på treff.. En stor del av dem har ikke vist seg på dol på evigheter, men er allikevel raske med å melde seg på. Regner med at disse folka har nye nick når de er på dol nå (hvordan kunne de ellers oppdage treffet med en gang det annonseres?), men de går på treff under sitt gamle nick. Det synes jeg er litt dårlig gjort egentlig. Hvis jeg skal på treff er jo det for å treffe de jeg "snakker med" her på dol NÅ, ikke bare ex-dolere som har gjenoppstått med nye og anonyme nick...

Det blir nok ikke treff på meg (uten at jeg tror noen sørger spesielt mye over det altså).

Forresten så sørger jeg:-( Jeg som hadde tenkt å få overbevist deg om at jeg egentlig er en knakande kjekk kar....

Jeg er egentlig enig med deg. En del av nicka der har jeg verken sett på ranglere eller på dol, og jeg føler at jeg burde ha en viss oversikt. Men det er jo klart at det finnes enkelte forum jeg ikke er på, f.eks. urinveisinfeksjonsforumet, og for alt vi vet så er det mange av de på bildesiden som har egne tråder der inne.

Samma f... egentlig. Noen av oss skriver det vi føler for med vårt faste nick, uansett hvor dumt det er, vi står fram med bilder av oss, og så får de andre pinglene skryte på seg et nick for å få sett bildesamlinga.

Du har rett, det er ikke så nøye... Men litt feigt ja. Oss gutta derimot...! :-)

Annonse

Jeg vedder en hundrings på at det var du som skreiv under anal25 på seksualforum her for 2 dager siden. Stemmer ikke det?

Nei, det vil du vel aldri innrømme :)

Du har akkurat tapt en hundrings:-) Men jeg nøyer meg med at du spanderer en øll på meg på treffet.

Du har akkurat tapt en hundrings:-) Men jeg nøyer meg med at du spanderer en øll på meg på treffet.

Jeg spanderer selvfølgelig en øl på deg anal25, skulle bare mangle.

Treffet? Nei, dit vet jeg ikke om jeg gidder og dra, men våre veier råkes vel på et tidpunkt likevel.

Hvilke nick er det du føler at du ikke kjenner igjen ?

Hvilke nick er det du føler at du ikke kjenner igjen ?

Skal vi se....

Cmoo, andungen, joette, BentO, lis@bet, Reg@l, Roskva, Simfa, Sine, Stylie, Balder, Anne26, manne, hanne og mar var vel de jeg kunne komme på sånn i farta.

Jeg har ikke søkt på nicka for å se om de er her, for jeg gir egentlig f... om folk skriver seg inn der med andre nick, men siden du spør :)

Dessuten er det jo lett for enkelte å kalle seg f.eks. Stylie i et par innlegg en uke, men egentlig er det riktige nicket flisa.

Men jeg går utifra at basse siler bra, og hvis ikke så dør ingen av det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...