Gå til innhold

Om DOL-galleriet, eller "DOL-samlinga"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

12

• SierDuDet

10

• Bassisten

7

• Singularity

6

Skal vi se....

Cmoo, andungen, joette, BentO, lis@bet, Reg@l, Roskva, Simfa, Sine, Stylie, Balder, Anne26, manne, hanne og mar var vel de jeg kunne komme på sånn i farta.

Jeg har ikke søkt på nicka for å se om de er her, for jeg gir egentlig f... om folk skriver seg inn der med andre nick, men siden du spør :)

Dessuten er det jo lett for enkelte å kalle seg f.eks. Stylie i et par innlegg en uke, men egentlig er det riktige nicket flisa.

Men jeg går utifra at basse siler bra, og hvis ikke så dør ingen av det :)

Du må nok slenge oftere innom foreldreforumet.

Cmoo, joette, Reg@l, Roskva, Sine, og manne er i hvert fall kjente nick......på foreldreforumet. Ja, jeg tenkte jeg bare måtte opplyse deg litt da. :-)

Cmoo, joette, Reg@l, Roskva, Sine, og manne er i hvert fall kjente nick......på foreldreforumet. Ja, jeg tenkte jeg bare måtte opplyse deg litt da. :-)

Oki, som sagt, det er jo mulig at de henger på andre forum enn det jeg gjør :)

Nei, det har han ikke. Det er bare en rolle han spiller fordi han vet han spiller godt.

Har du virkelig ikke gjennomskuet han enda? Dette er helt sant ass.

Joda, det skulle ha stått "analfobi".

Alle som kan litt kvasi-psykologi skjønner jo hvorfor........

Annonse

Skal vi se....

Cmoo, andungen, joette, BentO, lis@bet, Reg@l, Roskva, Simfa, Sine, Stylie, Balder, Anne26, manne, hanne og mar var vel de jeg kunne komme på sånn i farta.

Jeg har ikke søkt på nicka for å se om de er her, for jeg gir egentlig f... om folk skriver seg inn der med andre nick, men siden du spør :)

Dessuten er det jo lett for enkelte å kalle seg f.eks. Stylie i et par innlegg en uke, men egentlig er det riktige nicket flisa.

Cmoo, joette, Reg@l, sine og manne har jeg sett på forum rimelig lenge.

andungen har vært mye på både Forum og Ranglere. Roskva har også vært både på Forum og Ranglere.

lis@bet og Simfa har jeg ikke lagt så mye merke til, men de er å finne ved nicksøk.

Balder, Anne26, BentO, mar og Stylie har jeg også oversikt over.

Hanne er meg helt ukjent, men hun er også den eneste av de 106 jeg føler at jeg ikke har oversikt over i større eller mindre grad.

Skal vi se....

At du ikke legger merke til meg FORDI jeg ikke deltar i de samme trådene som du deltar i vil vel ikke tilsi at jeg er her mindre enn det du er? Jeg er faktisk innmari aktiv inne på Graviditet og Foreldre.småbarn. Der er ikke du så ofte akkurat.

Sånn av ren nyskjerrighet. Det er nemlig først i den siste tiden at jeg har sett nicket ditt her inne...Jeg har vært her siden DOLs fødsel. Hvor lenge har du vært her? (Da mener jeg selvf. med nicket SDD)

mvh en meeeeeget fornærmet...(*s*)

andungen har vært mye på både Forum og Ranglere. Roskva har også vært både på Forum og Ranglere.

lis@bet og Simfa har jeg ikke lagt så mye merke til, men de er å finne ved nicksøk.

Hanne er meg helt ukjent, men hun er også den eneste av de 106 jeg føler at jeg ikke har oversikt over i større eller mindre grad.

*puster lettet ut*

Så bra at det iallefall er noen her inne som har lagt merke til meg....hehehe

Dagen er reddet! *S*

mvh

Takk til deg også...Bra å se at noen legger merke til meg...hehehe...

*S*

mvh

Skal vi se....

"Cmoo, andungen, joette, BentO, lis@bet, Reg@l, Roskva, Simfa, Sine, Stylie, Balder, Anne26, manne, hanne og mar var vel de jeg kunne komme på sånn i farta."

Cmoo - kjempetrivelig Oslojente fra foreldreforum. Har vært på minitreff med henne jeg :)

Joette - fra foreldreforum hun også.

Anne26 - henne har jeg sett før, men det er lenge siden, og jeg husker ikke hvor...

Manne - fra foreldreforum.

BentO - var her mye før, såvidt jeg husker.

Roskva - trønderjente fra foreldreforum.

Andungen... fra et av de fora som jeg ikke vanker på, tror jeg. Har iallefall sett henne der før. Har chattet litt med henne også.

De andre må jeg foreløpig melde pass på... eller så er det hukommelsen som spiller meg et puss :)

Hanna var meeeget aktiv på Livssyn en periode i fjor (høst?).

*full kontroll*

;oÞ

Annonse

Godt det er andre enn meg som har litt oversikt, da :-)

Har du oversikt over absolutt alle der, da ?

På galleriet? Niks, men har jo spurt meg litt for om de jeg har vært mest "grønn" på. Akkurat Hanna la jeg merke til sjøl, siden hun var en av de mest iherdige og påståelige debattantene der en periode. Hun lot seg ikke overbevise av overtro, den dama der!

Tror uansett musikeren er på villspor når han mener at noen fremstår i galleriet med et reservenick. Men han er jo litt paranoid, den fyren der, da.. ;o)

At du ikke legger merke til meg FORDI jeg ikke deltar i de samme trådene som du deltar i vil vel ikke tilsi at jeg er her mindre enn det du er? Jeg er faktisk innmari aktiv inne på Graviditet og Foreldre.småbarn. Der er ikke du så ofte akkurat.

Sånn av ren nyskjerrighet. Det er nemlig først i den siste tiden at jeg har sett nicket ditt her inne...Jeg har vært her siden DOLs fødsel. Hvor lenge har du vært her? (Da mener jeg selvf. med nicket SDD)

mvh en meeeeeget fornærmet...(*s*)

Jeg må bare beklage, og jeg lover å aldri glemme deg i framtiden :)

Jeg har vært her i..tja... 2-3 år tror jeg, men mest på forum for urinveisinfeksjon.

På galleriet? Niks, men har jo spurt meg litt for om de jeg har vært mest "grønn" på. Akkurat Hanna la jeg merke til sjøl, siden hun var en av de mest iherdige og påståelige debattantene der en periode. Hun lot seg ikke overbevise av overtro, den dama der!

Tror uansett musikeren er på villspor når han mener at noen fremstår i galleriet med et reservenick. Men han er jo litt paranoid, den fyren der, da.. ;o)

Så du mener at han er redd for at alle er ute etter ham for å gjøre ham til gjenstand for en eller flere av fobiene hans ? ;-)

Skal vi se....

*geiper*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...