Gå til innhold

Om DOL-galleriet, eller "DOL-samlinga"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

12

• SierDuDet

10

• Bassisten

7

• Singularity

6

Jeg må bare beklage, og jeg lover å aldri glemme deg i framtiden :)

Jeg har vært her i..tja... 2-3 år tror jeg, men mest på forum for urinveisinfeksjon.

Hvor lenge har du egentlig vært her? Jeg er interessert fordi jeg kom hit på samme tid som deg. Mulig jeg kalte meg Livlig da, og var her mer sjelden.

Hmmm deg burde jeg husket. Jeg husker det nå når jeg ser deg. Ikke det at jeg har sett så mange innlegg av deg, men Line kjenner jeg rimelig godt, og hun har fortalt om noen av deres "hyggestunder".

Så jeg vet alt :)

*Flirer*

Line forteller vel ikke røverhistorier? Jeg tror nemlig hun var hypp på taxisjåføren, men hun sier ingenting om den saken....Hyggelig at hun ihvertfall delte ham med andre!

Jeg tror at det var enten 2 eller 3 år i høst.. Men jeg husker ikke sikkert...

Jeg vil tro at det i alle fall er 3 år siden.

Jeg husker du kom her og alle hadde noe å si om nicket ditt , og så var du mye mer slitsom på den tiden ......-) Nå er du jo tidvis klok..

*Flirer*

Line forteller vel ikke røverhistorier? Jeg tror nemlig hun var hypp på taxisjåføren, men hun sier ingenting om den saken....Hyggelig at hun ihvertfall delte ham med andre!

Hva? Driver hun å deler taxisjåfører med andre?

Hmmm... her kom jeg med en liten løgn, og nå kommer det fram ja! :)

Annonse

Jeg vil tro at det i alle fall er 3 år siden.

Jeg husker du kom her og alle hadde noe å si om nicket ditt , og så var du mye mer slitsom på den tiden ......-) Nå er du jo tidvis klok..

Jeg tror kanskje jeg provoserte litt mer da. Det var vel det jeg begynte med her.

Ja, det er nok nærmere 3 år siden tror jeg.

• 3 måneder senere...

Helt enig! Synes folk gir lite av seg sjøl når de kommer bare for å kikke, og ikke kan oppgi på en ordentlig måte hvem de er. Helt klart mange gamle travere som er her inne, men med nye nick. Og det er jo greit!:-) Men så kan de kanskje oppgi det nye nicket sitt da, istedet for det gamle som stort sett ikke har vært i bruk det siste året/åra. Ikke for det, det skal bli hyggelig å møte til dømes Elintv:-) Sjøl om hu tydeligvis er ei av de som framleis er her inne, men med nytt nick:-)

En ide! Kan ikke de gamle traverne avsløre seg sjøl da? Fortelle hvem de har vært og hvem de er nå? Det kunne vært gøy!:-) Så skal jeg kanskje innrømme at det var jeg som var nååå;-)

Jeg har i motsetning til hva du tror aldri byttet nick eller brukt et annet. At jeg ikke er like aktiv på DOL lenger skyldes at jeg liker egentlig bedre å chatte enn å sitte og skrive innlegg.

hilsen

Elintv

• 3 uker senere...

Skal vi se....

Cmoo, andungen, joette, BentO, lis@bet, Reg@l, Roskva, Simfa, Sine, Stylie, Balder, Anne26, manne, hanne og mar var vel de jeg kunne komme på sånn i farta.

Jeg har ikke søkt på nicka for å se om de er her, for jeg gir egentlig f... om folk skriver seg inn der med andre nick, men siden du spør :)

Dessuten er det jo lett for enkelte å kalle seg f.eks. Stylie i et par innlegg en uke, men egentlig er det riktige nicket flisa.

Men jeg går utifra at basse siler bra, og hvis ikke så dør ingen av det :)

Dette innlegget er jo skrevet for lenge siden, men jeg tror du får flere hundre innlegg hvis du søker på navnet mitt på DOL. :o) Men kanskje ikke på Åpent.

Dette innlegget er jo skrevet for lenge siden, men jeg tror du får flere hundre innlegg hvis du søker på navnet mitt på DOL. :o) Men kanskje ikke på Åpent.

Ja, dette er lenge siden...

Jeg aner egentlig ikke hva jeg svarer på nå, men jeg har da sett ditt nick her tidligere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...