Gjest Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Det er så smertefullt og ødelegger mye for meg. Nå ønsker jeg å høre andres erfaringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 På 19.12.2017 den 7.13, MxxM skrev: Det er så smertefullt og ødelegger mye for meg. Nå ønsker jeg å høre andres erfaringer. Pusteøvelser bruker å hjelpe meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva Sofie Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 På 19.12.2017 den 0.13, MxxM skrev: Det er så smertefullt og ødelegger mye for meg. Nå ønsker jeg å høre andres erfaringer. Jeg går med en glatt stein i håndvesken eller lommen som jeg kan stryke eller klemme på når jeg holder på å miste kontakten med nåtiden. Den hjelper meg også dels i terapitimene. Noe annet jeg synes hjelper, er å krype under kuledynen på 7 kg. Den kan du søke om fra hjelpemiddelsentralen. Jeg får også god hjelp av å skrive ned alt som farer gjennom hodet eller skrive om noe helt annet for avledningen. Pusteøvelser er bare triggende og gjør det hele verre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Det finnes forskjellige grunningsøvelser som kan hjelpe, men du må finne det som passer for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.