AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 Skrevet 19. desember 2017 Har et problem som plager meg en del, men som jeg ikke helt skjønner hva er eller klarer helt å sette ord på. Det som er problemet: Når jeg leser noe opplever jeg ofte at jeg ikke får med sammenhengen , altså selv om jeg forstår ordene jeg leser for seg selv/i seg selv, har jeg problemer med å oppfatte ordene når jeg leser dem sammen. Føles litt som et hjerneteppe. Er det noen som skjønner hva jeg mener, og hva dette kan skyldes? Anonymkode: b91f2...05d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 Skrevet 19. desember 2017 Afasi?? At man trenger opptrening igjen? Anonymkode: 6a31e...26c 0 Siter
Gjest Turkisrosa Skrevet 19. desember 2017 Skrevet 19. desember 2017 Jeg har det litt sånn selv i perioder. Jeg kan lese setninger og skjønne ordene, men likevel ikke forstå hva som står der (meningsinnholdet). Er det noe som har kommet etter hvert hos deg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 Skrevet 20. desember 2017 Det kommer i perioder. Det er som du sier meningsinnholdet jeg ikke får med meg. Merker også at jeg har vansker med å visualisere i perioder. En generell følelse av å være treg i oppfattelsen. Veldig frustrerende. Er livredd for å bli avslørt, men klarer som regel å komme unna på et og annet vis. Anonymkode: b91f2...05d 0 Siter
Gjest Turkisrosa Skrevet 20. desember 2017 Skrevet 20. desember 2017 Ja, det må være slitsomt. Merker du om det har noen sammenheng med stress eller om det er mye å tenke på eller lite søvn? Har følelsen av å være treg i oppfattelsen kommet i de senere år, eller har du hele livet følt det slik i perioder? Hva kan hjelpe på følelsen? Har du noen teknikker? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.