AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 Skrevet 19. desember 2017 Kan de hjelpe mot angst og depresjon (mild-moderat)? Hvisnoen har erfaring, setter jeg veldig pris på tilbakemeldinger:) Anonymkode: 9765b...16f 0 Siter
Trine Skrevet 19. desember 2017 Skrevet 19. desember 2017 Strattera er en adhd-medisin og gis ikke mot angst og depresjon. Har du adhd kan Strattera virke på konsentrasjon og hukommelse. Jeg går på Strattera, men de har ikke så mye effekt som ønsket på meg. De fjerner endel av en indre uro jeg har, men ikke noe mer enn det. Men jeg har generelt dårlig respons på medisiner, så min erfaring bør nok ikke telle så høyt. 1 Siter
yellow ledbetter Skrevet 19. desember 2017 Skrevet 19. desember 2017 (endret) Det Trine sa. Det er jo en ADHD-medisin, så hvis du har problemer med konsentrasjon og hukommelse på grunn av angst og depresjon, så er det å begynne i feil ende. Hvis du derimot har angst og depresjon på grunn av ADHD (som i seg selv gjør at en har konsentrasjonsproblemer), og begge deler er vanlige følgevansker for folk med den diagnosen, så kan Strattera hjelpe på konsentrasjonen. Og hva som skjer med angsten og depresjonen etterpå gjenstår jo å se. Det kan bli bedre hvis du blir generelt bedre av selve ADHD-problematikken. Har du ikke ADHD er det feil medisin, regner jeg med. Endret 19. desember 2017 av yellow ledbetter 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.