Gå til innhold

Føler dere eller innbiller dere romovervåking og telefonovervåking og hvordan takler dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fastlege sa selvhenføringstendenser men det var jeg som forslo det først. Det må jo være " sygdommen" som ingen anerkjenner som sykdom?

Øker dere medisin om føler sånn ukritisk og regelbundet? Hjelper det?

Anonymkode: b8334...c77

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fastlege sa selvhenføringstendenser men det var jeg som forslo det først. Det må jo være " sygdommen" som ingen anerkjenner som sykdom?

Hvilken syksom er det (som ingen anerkjenner)?

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øker dere medisin om føler sånn ukritisk og regelbundet? Hjelper det?

Det beste er vel å ta fast dose?

Anonymkode: 1927d...9b7

Gjest Maggie55
Skrevet

Ja og prøve å sove mest mulig.

Det er så mye rart i dag kanskje derfor man får sånne rare tanker som at det skjer når mobilen er i samme rom eller DAB radio.

Det har ikke med det å gjøre men det er visstnok bare trehundre  tusen personer her til lands som nytter  olje eller parafin som oppvarming. Det er bare rart fordi når man prater om det virker det som så mange flere. Men bedre info kommer kanskje i 2019?

Skrevet
17 minutter siden, Maggie55 skrev:

Det har ikke med det å gjøre men det er visstnok bare trehundre  tusen personer her til lands som nytter  olje eller parafin som oppvarming. Det er bare rart fordi når man prater om det virker det som så mange flere. Men bedre info kommer kanskje i 2019?

Hva har oppvarming med olje og parafin med dette å gjøre`?

Gjest Maggie55
Skrevet

Unnskyld. Det var bare en faktasjekk. Kjekk når man lurer.

Moralen må være for alle at hvert et sekund på jord er dyrebart.😊

Skrevet

Folk bryr seg ikke om andre folk, det positive med det er at risikoen for at noen skulle overvåke noen som helst er helt ekstremt lav. 

Ville ikke økt en medisin med mindre det er i samråd med lege. 

Anonymkode: 67230...2d1

Skrevet

En gang jeg var ute og gikk jeg så en pannekake. Den sa hei så ble den påkjørt

Anonymkode: 78356...58a

Skrevet

Hvorfor snakker du dansk?

Skrevet

Jeg føler meg helt klar for kirkegården bare selv.9

Skrevet

Alle menneskers stund på jorda burde være bra.

Skrevet

Så rart å være murmeldyr.

Skrevet

Tente jeg i peisen hogget ved som bare det nå blåser det

Skrevet

Den ene duken har flekk på seg jeg sølte kaffi på tidi å vaski

Gølvet

Å sope juletre

Skrevet

Det er mye rart.

Skrevet

Det kan bli for mye " chikkelakke boom boom boom" for de fleste ja.😊

Skrevet

Så mange teite "svar" du har fått, ts. Vet ikke åssen jeg rapporterer, men de burde ha blitt slettet. Er jo bare tullball.

Jeg er periodevis paranoid når det kommer til overvåking, -i form av avlytting av telefon og kameraer. Ekkel følelse! Men jeg tar ingen medisiner mot det.

Anonymkode: fd9f3...6f1

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mange teite "svar" du har fått, ts. Vet ikke åssen jeg rapporterer, men de burde ha blitt slettet. Er jo bare tullball.

Jeg er periodevis paranoid når det kommer til overvåking, -i form av avlytting av telefon og kameraer. Ekkel følelse! Men jeg tar ingen medisiner mot det.

Anonymkode: fd9f3...6f1

De fleste av de "teite svarene" er fra ts selv så det går nok bra (se ab-kode)

Anonymkode: 67230...2d1

Skrevet

Jeg var ute og røykte og så en svart varebil, tror de filmet meg så jeg snudde ryggen til. Ellers er vi overvåket stort sett hele tiden, her inne og. 

Gjest elina777
Skrevet

Når jeg har trodd jeg var overvåket osv Har jeg vært kjempedårlig og blitt innlagt 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg var ute og røykte og så en svart varebil, tror de filmet meg så jeg snudde ryggen til. Ellers er vi overvåket stort sett hele tiden, her inne og. 

Hvordan overvåker "de" oss inne?

Anonymkode: 65fd4...47a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...