Gå til innhold

Føler dere eller innbiller dere romovervåking og telefonovervåking og hvordan takler dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg var ute og røykte og så en svart varebil, tror de filmet meg så jeg snudde ryggen til. Ellers er vi overvåket stort sett hele tiden, her inne og. 

Kanskje de filmet til Google eller Finn streetview?

Nei, de fleste av oss blir nok ikke overvåket hele tiden. Med mindre du tenker på alle de gangene vi går forbi overvåkningskameraer i gatene, det er ikke sjelden her i Oslo, i hvertfall.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan overvåker "de" oss inne?

Anonymkode: 65fd4...47a

Gjennom pc, tv og telefon. 

Skrevet
11 minutter siden, Xtra skrev:

Nei, de fleste av oss blir nok ikke overvåket hele tiden. Med mindre du tenker på alle de gangene vi går forbi overvåkningskameraer i gatene, det er ikke sjelden her i Oslo, i hvertfall.

Ja det er jo cameraer ute i gatene og nå til dags. Filmet meg til google? De var på vei til å kjøre så stoppet de og stod lenge, jeg fortet meg å røyke. 

Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Gjennom pc, tv og telefon. 

Du blir ikke overvåket gjennom tv og telefon. Nettvanene dine blir "overvåket", men det er for å tilpasse annonser. Det er ikke sånn at illuminati-elien følger med på hva du gjør. Det er psykdom.

Skrevet
Akkurat nå, Xtra skrev:

Jeg blirovervåket av pst. Ikke spør me hvofflr for d sier je ike!-_-

:ph34r:

Anonymkode: 78356...58a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du blir ikke overvåket gjennom tv og telefon. Nettvanene dine blir "overvåket", men det er for å tilpasse annonser. Det er ikke sånn at illuminati-elien følger med på hva du gjør. Det er psykdom.

Å. Ja det er det jo delte meninger om da. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å. Ja det er det jo delte meninger om da. 

Det er kun riktige og gale oppfatninger om det.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun riktige og gale oppfatninger om det.

Vet nå ikke det. Folk vil bare ikke innse det. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IKKE trykk på denne linken! Han prøver bare å lure  dere.Det er malicious software. Trykker du på linken vil de ta kontroll over pcen og kan se alt du gjør!

Trykket på den jeg.

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Trykket på den jeg.

Ja var du ikke overvåka fra før av så er du detn ihvertfall nå. Det er pst de skal finne ut om du skal kastes ut

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja var du ikke overvåka fra før av så er du detn ihvertfall nå. Det er pst de skal finne ut om du skal kastes ut

Å? Kastes ut fra nettet?

Skrevet

:ph34r:

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Å? Kastes ut fra nettet?

Fra planeten. Siden du snakker med stjernene og romvesener. De er redde du kommer til å avsløre de dersom du snakker med utenomjordiske 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IKKE trykk på denne linken! Han prøver bare å lure  dere.Det er malicious software. Trykker du på linken vil de ta kontroll over pcen og kan se alt du gjør!

Nå tuller du fælt.

Skrevet

Fra planeten. Siden du snakker med stjernene og romvesener. De er redde du kommer til å avsløre de dersom du snakker med utenomjordiske 

De vil avsløres i disse tider, i går jobbet energier fra pleiadene med meg. De var så varme og gode at. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...