Gå til innhold

Føler dere eller innbiller dere romovervåking og telefonovervåking og hvordan takler dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

De vil avsløres i disse tider, i går jobbet energier fra pleiadene med meg. De var så varme og gode at. 

Det er trist ingen rundt deg oppfatter hvis syk du er i ferd med å bli.

Anonymkode: 65fd4...47a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er trist ingen rundt deg oppfatter hvis syk du er i ferd med å bli.

Anonymkode: 65fd4...47a

Jeg går ikke rund tog snakker om ALT heller, ingen kan se hva som foregår på min innside...joda noen,men ikke de fleste. Sånn vil jeg gjerne ha det,sykepleieren sa det var greit jeg bare snakket om det med han. Og han aksepterer meg, men vet de ser på det som sykt da. Men det er greit for meg. 

Skrevet

Alle har det ikke helt på samme måte og det er snart jul. Meterologen har spådd dårlig vær over hele fjøla. Gjenstår å se hva det innebærer.❤️

Anonymkode: b8334...c77

Skrevet

IkKE trykk på linken! De prøver abre å lure dere

Anonymkode: 78356...58a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...