Gå til innhold

Mina/film

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maggie55
Skrevet

En gammel B-film?

Jeg følger så dårlig med i alt selv om jeg vet at slurv og slendrian straffer seg dobbelt opp.

Men må prøve å ikke bli helt " Lille Eyolf" fra A. Kiellands roman. Alltid like aktuell og sikkert derfor så god.

Har dere problemer når det er så lite dere kan svare på her. Vanskelig å bare skrive " trakk på skuldrene".

Selv om skulderstropp gjør vondt framleis.

Skrevet
10 timer siden, Maggie55 skrev:

En gammel B-film?

Jeg følger så dårlig med i alt selv om jeg vet at slurv og slendrian straffer seg dobbelt opp.

Men må prøve å ikke bli helt " Lille Eyolf" fra A. Kiellands roman. Alltid like aktuell og sikkert derfor så god.

Har dere problemer når det er så lite dere kan svare på her. Vanskelig å bare skrive " trakk på skuldrene".

Selv om skulderstropp gjør vondt framleis.

?

Skrevet
1 time siden, Maggie55 skrev:

Skal komme meg til legen raskt som mulig.😊

Det tror jeg er fornuftig.

Skrevet
1 time siden, Maggie55 skrev:

Skal komme meg til legen raskt som mulig.😊

Det er bra :) Du virker litt forvirret...

Annonse

Gjest Maggie55
Skrevet

Alle kan skite litt på seg ja. Ikke bare små barn og veldig gamle mennesker. Spist noe ikke tålt kanskje.Vi har tatt jula litt på forskudd med høye smørbrød og julemat.Kanskje bare bra.😊

Skrevet
20 timer siden, stjernestøv skrev:

Side effects er bra. 

En bra film? :)

Skrevet
15 timer siden, Maggie55 skrev:

Men må prøve å ikke bli helt "Lille Eyolf" fra A. Kiellands roman.

"Lille Eyolf" er Ibsen. "Lille Marius" (i "Gift") er Kielland.

Ellers forstår jeg lite av det du skriver. Du virker enda mer svevende enn vanlig.

Skrevet
2 timer siden, Mina1 skrev:

En bra film? :)

Ja den er veldig bra :) 

Skrevet (endret)
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja den er veldig bra :) 

Da skal jeg se på den i jula :) . Takker så mye for tips!

Har ikke sett på film på nettet på en stund men så : bad mums christmas på kino. Den var kjempegod!. Komedie . Veldig morsom!. 

Endret av Mina1
Gjest Maggie55
Skrevet

Ting er ikke så enkelt skal jeg sii som det ofte ser ut. Oftest så mye vanskeligere. Tror ikke jeg er den eneste som vet så håpløst lite dessverre. Men "I will stare my case. " selv om mye er vanskelig å forstå. Å være den siste som slukker lyset er ikke så lett det heller😊

Skrevet
På 21.12.2017 den 20.06, stjernestøv skrev:

Side effects er bra. 

Takk Takk , @stjernestøv for forslag til film. Jeg ser den nå, og den er kjempespennende! 

Annonse

Skrevet

@stjernestøv : filmen "Side effects" var veldig spennende men jeg forsto ikke helt enkelte ting som skjedde på slutten.... Mulig jeg var litt trøtt på slutten og klarte ikke å få med meg alt om hvorfor og ditt og datt. Men den var bra, men jeg forsto ikke helt endel ting rundt et hele... Jeg må mulig spole litt tilbake å se om igjen på noe av løsningen på det som skjedde i kriminalfilmen. 

Skrevet
10 minutter siden, Mina1 skrev:

@stjernestøv : filmen "Side effects" var veldig spennende men jeg forsto ikke helt enkelte ting som skjedde på slutten.... Mulig jeg var litt trøtt på slutten og klarte ikke å få med meg alt om hvorfor og ditt og datt. Men den var bra, men jeg forsto ikke helt endel ting rundt et hele... Jeg må mulig spole litt tilbake å se om igjen på noe av løsningen på det som skjedde i kriminalfilmen. 

Nei en måtte følge godt med for å få det med seg. 

Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei en måtte følge godt med for å få det med seg. 

Jeg kan si at slutten var bra, og var lykkelig for at en viss person... ja du vet.. at det ordnet seg for den, men jeg forsto ikke dette med den andre damen til en av hovedpersonene, og hvorfor den kriminelle handling ble begått.... og hvem som sto bak...Vet at en person var uskyldig, men jeg forsto ikke dette med de to damene osv.... 

Skrevet
11 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg kan si at slutten var bra, og var lykkelig for at en viss person... ja du vet.. at det ordnet seg for den, men jeg forsto ikke dette med den andre damen til en av hovedpersonene, og hvorfor den kriminelle handling ble begått.... og hvem som sto bak...Vet at en person var uskyldig, men jeg forsto ikke dette med de to damene osv.... 

Hun psykologen lærte jo pasienten å svindle, spille deprimert og late som om hun hadde bivirkninger. De var jo sammen om det og var elskere. De svindlet pga penger, psykologen tjente på det. Et eller annet med at hun fikk fortjeneste på noen medisiner og. 

Skrevet (endret)
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun psykologen lærte jo pasienten å svindle, spille deprimert og late som om hun hadde bivirkninger. De var jo sammen om det og var elskere. De svindlet pga penger, psykologen tjente på det. Et eller annet med at hun fikk fortjeneste på noen medisiner og. 

Nå er jeg med. Veldig god film. Men det jeg ikke forsto var at hun pasienten ble frikjent med poliklinisk behandling i første omgang når hun hadde begått et mord..... 

Endret av Mina1
Skrevet
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Nå er jeg med. Veldig god film. Men det jeg ikke forsto var at hun pasienten ble frikjent med poliklinisk behandling i første omgang når hun hadde begått et mord..... 

Nei det var jo rart, men offentlig gjorde hun jo det pga bivirkninger. Og hun ble dømt til behandling hos han psykiateren, og måtte ta medisiner etterpå og hehe. Til pass til henne selv om hun var frisk. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei det var jo rart, men offentlig gjorde hun jo det pga bivirkninger. Og hun ble dømt til behandling hos han psykiateren, og måtte ta medisiner etterpå og hehe. Til pass til henne selv om hun var frisk. 

Ja det var det som jeg ikke forsto noe av. Jeg forsto ikke hvorfor hun drepte mannen.. om det var med viten og vilje eller om hun ble påvirket av hun psykologen til å gjøre det. Det positive var at han psykiateren gikk fri og at han ikke hadde vært del i selve mordet. 

Men var en spennende film. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...