Gå til innhold

Er så lei av å ha kaos i hjernen

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet

FEM år siden er det min langvarige maniske psykose og fremdeles har jeg kaos i hjernen

kan kaos i hjernen være bivirkning av abilify? Selv om det ble verre da jeg bråseponerte?

Gjest elina777
Skrevet
12 timer siden, Fionys skrev:

Hva mener du med kaos i hjernen?

At det kjennes ut som en hånd grafser i hjernemassen

Skrevet
1 time siden, elina777 skrev:

At det kjennes ut som en hånd grafser i hjernemassen

Jeg føler noen ganger at hjernen pipler i blod, men det er vel vann?

Gjest elina777
Skrevet

Siden 2012 har jeg hatt det sånn, orker faen ikke mer

Skrevet (endret)

Jeg tror du egentlig vet at det verken er tyrkere eller hender eller ormer som grafser i hjernen din. Det er bare en falsk sansefornemmelse. 

Du må ta livet ditt i riktig rekkefølge. Først må du finne en medisinkombinasjon (sannsynligvis SS + AP i ganske høy dose) du må bruke livet ut og ikke rote med hele tiden. Så må du løse vektproblematikken og så kan du fokusere på å rydde opp i livet. Ja, i DEN rekkefølgen. 

Endret av issomethingwrong
Gjest elina777
Skrevet
På 23.12.2017 den 19.52, issomethingwrong skrev:

Jeg tror du egentlig vet at det verken er tyrkere eller hender eller ormer som grafser i hjernen din. Det er bare en falsk sansefornemmelse. 

Du må ta livet ditt i riktig rekkefølge. Først må du finne en medisinkombinasjon (sannsynligvis SS + AP i ganske høy dose) du må bruke livet ut og ikke rote med hele tiden. Så må du løse vektproblematikken og så kan du fokusere på å rydde opp i livet. Ja, i DEN rekkefølgen. 

Selvsagt vet jeg det ikke er en hånd, men jeg prøver beskrive hvordan jeg føler det i hjernen:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...