Gjest elina777 Skrevet 22. desember 2017 Skrevet 22. desember 2017 Noen som har prøvd Latuda? Kan den hjelpe når abilify ikke gjør det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2017 Skrevet 22. desember 2017 7 minutter siden, elina777 skrev: Noen som har prøvd Latuda? Kan den hjelpe når abilify ikke gjør det? Ja jeg har prøvd den, og ja den kan hjelpe. Abilify hjalp ikke på meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 Skrevet 22. desember 2017 8 minutter siden, elina777 skrev: Noen som har prøvd Latuda? Kan den hjelpe når abilify ikke gjør det? Dette må du ta opp med din lege. Anonymkode: 70493...377 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 Skrevet 22. desember 2017 Siden de har ulike virkningsmekanismer kan den ene godt virke om den andre ikke virker. Den eneste sikre måten å finne det ut på er ved å prøve. Anonymkode: c25b4...b39 0 Siter
ISW Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette må du ta opp med din lege. Anonymkode: 70493...377 Ærlig talt! Det er da lov å spørre om erfaringer med en medisin uten at du må komme med denne kommentaren på hver eneste tråd. Jeg tror egentlig alle skjønner at det er legen som evt må skrive ut Latuda. 0 Siter
ISW Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 @elina777 siden du er så redd for tardiv dyskinesi, er Abilify en god medisin for deg. Latuda er verre på denne bivirkningen, da den er langt mer potent og ikke har egenstimulerende effekt som Abilify har. Kan du ikke heller snakke med legen din om å få større injeksjoner? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 1 time siden, issomethingwrong skrev: Ærlig talt! Det er da lov å spørre om erfaringer med en medisin uten at du må komme med denne kommentaren på hver eneste tråd. Jeg tror egentlig alle skjønner at det er legen som evt må skrive ut Latuda. Ro deg nå da, Mr. Grumpy. Anonymkode: 70493...377 0 Siter
ISW Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ro deg nå da, Mr. Grumpy. Anonymkode: 70493...377 Ok, det er tross alt jul. Til TS: Dette MÅ du spørre legen om! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 Den praktiske erfaring med et stort pasientmateriale er at Abilify er et "enten/eller-preparat". For noen virker det godt og gir svært lite bivirkninger. På den annen side er det en stor del av pasientene som overhode ikke har virkning. Da bør de selvsagt forsøke andre antipsykotika. ' Anonymkode: c25b4...b39 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 Kanskje abilify virker, virkeligheten har aldri RAKNET HELT som i 2012. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 3 timer siden, issomethingwrong skrev: @elina777 siden du er så redd for tardiv dyskinesi, er Abilify en god medisin for deg. Latuda er verre på denne bivirkningen, da den er langt mer potent og ikke har egenstimulerende effekt som Abilify har. Kan du ikke heller snakke med legen din om å få større injeksjoner? Ok da bør jeg nok holde meg unna siden jeg fikk tegn fra Gud på flyet hjem fra Tyrkia i 2012 ang TD. hvis det ikke bare var en hallusinasjon fra meg selv da, fordi jeg hadde en kjøttbit stuck mellom tennene og tunga søkte dit hele tiden så jeg så en mann som holdt på med tunga ut av kjeften hele tiden. Mens det egentlig var meg selv slikt får jeg aldri svar på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 Det kom nok fra deg selv :-) God jul :-) Anonymkode: c25b4...b39 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 6 timer siden, issomethingwrong skrev: @elina777 siden du er så redd for tardiv dyskinesi, er Abilify en god medisin for deg. Latuda er verre på denne bivirkningen, da den er langt mer potent og ikke har egenstimulerende effekt som Abilify har. Kan du ikke heller snakke med legen din om å få større injeksjoner? Greit at det er lov å spørre om andres erfaringer med en medisin, men her kommer du jo faktisk med et konkret medisinråd til en bestemt bruker, og det er IKKE lov... Men sånn rent bortsett fra det; god jul! Anonymkode: 5ab8d...289 0 Siter
ISW Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit at det er lov å spørre om andres erfaringer med en medisin, men her kommer du jo faktisk med et konkret medisinråd til en bestemt bruker, og det er IKKE lov... Men sånn rent bortsett fra det; god jul! Anonymkode: 5ab8d...289 Nei, Det er fortsatt legen som bestemmer hvilken medisin som skrives ut. Eneste som er farlig er å si «ta 30 mg» og tilsvarende. Jeg skriver bare snakk med legen om dose. God jul. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 Nei, ISW kommer ikke med et konkret medisinråd. Han påpeker to ulike, generelle egenskaper ved Abilify og Latuda som enhver kan lese seg til om en vil. Anonymkode: c25b4...b39 1 Siter
ISW Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, ISW kommer ikke med et konkret medisinråd. Han påpeker to ulike, generelle egenskaper ved Abilify og Latuda som enhver kan lese seg til om en vil. Anonymkode: c25b4...b39 Takk :-) Ønsker deg og dere en riktig god jul og et godt nytt år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.