Gå til innhold

Hilser fra en gammel kjenning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker alle brukere av Dr. Online en fin og fredelig julefeiring :-)

Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa eller bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)

Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.

Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.

Det er ingen norm for julefeiring. Du har lov til å gjøre det på din måte så lenge det ikke støter andre.

Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)

Ha det fint :-)

Anonymkode: 85de5...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker alle brukere av Dr. Online en fin og fredelig julefeiring :-)

Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa eller bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)

Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.

Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.

Det er ingen norm for julefeiring. Du har lov til å gjøre det på din måte så lenge det ikke støter andre.

Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)

Ha det fint :-)

Anonymkode: 85de5...4ac

Takk for gode råd! Jeg vet at mange av dem er ytterst relevante for min jul!

Ellers vil jeg si at jeg savner deg her. Jeg for si som i VG-reklamen for noen år siden: «Dagen er ikke helt den samme uten» eller som nå: «Dol er ikke helt den samme uten deg» :o)

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker alle brukere av Dr. Online en fin og fredelig julefeiring :-)

Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa eller bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)

Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.

Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.

Det er ingen norm for julefeiring. Du har lov til å gjøre det på din måte så lenge det ikke støter andre.

Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)

Ha det fint :-)

Anonymkode: 85de5...4ac

Kloke ord og ta med seg på veien. Savner deg her! God jul :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at noen ganger går ting godt. Bare så synd at ennå ikke får alle som fortjent i livet.😊

Alt godt videre.😊

Anonymkode: 91e83...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet vi at dette var NHD og ikke bare en AB som kopierer inn gamle innlegg og driver juletrolling? :lol:

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Hvordan vet vi at dette var NHD og ikke bare en AB som kopierer inn gamle innlegg og driver juletrolling? :lol:

Vi bare vet det 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...