Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Over en lang periode har hårsekkene på lår og legger vært røde og irriterte i varierende grad. Symptomet forsvinner dersom jeg er på penicillin slik som jeg nylig var i forbindelse med en bihulebetennelse.

Noen som har tilsvarende erfaringer og tips om hva dette kan være for noe?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest pernilla

Hei du!

Vet ikke om du har prøvd å vokse bikinilinja,men det har jeg!!?

Og nå ble jeg syk.Feber og forkjøla.Går på pencillin ei uke.Har ikke bihuleproblemer.

Lurte fælt på hvorfor jeg hadde en bakterieinfekson i kroppen...

Det jeg har kommet fram til er at det må være pga byllene som har oppstått etter voksing. Først ble det kviser,så begynte de å bli litt større,og tilslutt store byller.Som det senere kom verk og blod ut av når de ble klemt på. Da de ligger på et sted der det gnager litt,kan det fort skje at kvisene blir irriterte.Særlig hvis man tror man skal få fjernet de fort,ved å klemme... men da skjer det motsatte,og det blir arr! Ikke fint.

Det skal sikkert ikke mange bakteriene til før det blir betennelse i det,når man ikke lar det være.Stafylokokker her og der...

Så jeg tror jeg kutter ut voksinga der.

Vokser også leggene,og det går bra.Det er himmelsk vondt ,men det går.Må lide for skjønnheten...

Jeg tror det er lurt å passe på å først fjerne voksen skikkelig,ganske fort etter man har fått det på huden.Og ALDRI vokse to ganger etter hverandre på samme sted.Det gjør forresten enda vondere enn første gang. Så bør man smøre seg med en fet krem,uten parfyme/alkohol.

Er det noen som har erfaringer med voksing,håper jeg dere kommer med det.(Lite hjelp å få av legene her...)

Og så lurer jeg egentlig på om det lønner seg å vokse i lengden!???

Hårene kommer igjen,men bare etter lengre tid?

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...