Gjest elina777 Skrevet 27. desember 2017 Skrevet 27. desember 2017 Speil viste at litium ligger helt i nedre sjiktet, nå er den vel enda lavere siden jeg har drukket litt i jula og glemt kveldsdosen. Så nå får jeg straffen!! Kaos i hodet og så deppa at jeg vurderer tilogfra og dø. Men man må vel bare holde ut dette drittlivet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 Skrevet 27. desember 2017 Et alternativ er jo å begynne å ta medisinen slik du skal igjen :-) Anonymkode: 3acf6...d7e 0 Siter
ISW Skrevet 27. desember 2017 Skrevet 27. desember 2017 Kan du ikke heller ta den dosen du skal ta? Det virker for meg som du slurver litt med medisinene dine og tidvis enten glemmer de eller nekter å ta de. Du trenger en stabil medisinering hvis du skal bli bra, ikke til og fra sånn som nå. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 27. desember 2017 Skrevet 27. desember 2017 (endret) Jeg får begynne med alarm på mobilen og ha noen brett tabletter liggende i veska, ikke bare på sminkebordet så jeg tar de selv om jeg er ute. den straffen jeg får for å glemme litium er så hard Endret 27. desember 2017 av elina777 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 28. desember 2017 Skrevet 28. desember 2017 Ta vare på deg selv, nå vet du hvor lite som skal til for å ha det bra. En enkel varsling om å ta medisinene fast er nok lurt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.