Gå til innhold

Kan skylde på meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet

Speil viste at litium ligger helt i nedre sjiktet, nå er den vel enda lavere siden jeg har drukket litt i jula og glemt kveldsdosen. Så nå får jeg straffen!! Kaos i hodet og så deppa at jeg vurderer tilogfra og dø. Men man må vel bare holde ut dette drittlivet.

Fortsetter under...

Skrevet

Et alternativ er jo å begynne å ta medisinen slik du skal igjen :-)

Anonymkode: 3acf6...d7e

Skrevet

Kan du ikke heller ta den dosen du skal ta? 

Det virker for meg som du slurver litt med medisinene dine og tidvis enten glemmer de eller nekter å ta de. Du trenger en stabil medisinering hvis du skal bli bra, ikke til og fra sånn som nå.

Gjest elina777
Skrevet (endret)

Jeg får begynne med alarm på mobilen og ha noen brett tabletter liggende i veska, ikke bare på sminkebordet så jeg tar de selv om jeg er ute.

den straffen jeg får for å glemme litium er så hard

Endret av elina777
Gjest Kanuttius
Skrevet

Ta vare på deg selv, nå vet du hvor lite som skal til for å ha det bra. En enkel varsling om å ta medisinene fast er nok lurt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...