Gå til innhold

Telefon som oppfører seg rart.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Mina1 skrev:

uffda... kjedelig når du ikke får lastet ned musikk. :( . Det bør jo la seg gjøre på en mobil... i disse dager... har du lest brukerveiledningen for mobilen? 

Ja jeg tror at det kan ha vært noe galt med den gamle mobilen din. Min kunne faktisk også leve sitt eget liv på en måte. 

Har ikke lest den, har jo alltid klart det før. Sønnen min skal hjelpe meg i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Jeg har prøvet å få det undersøkt men ikke kommet lenger enn til en røket ledning som mulig forklaring. Også min mor som tror det alltid har med været å gjøre.

Alle har sine ting.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg har prøvet å få det undersøkt men ikke kommet lenger enn til en røket ledning som mulig forklaring. Også min mor som tror det alltid har med været å gjøre.

Alle har sine ting.😊

Jeg har nå min mening om hva det er. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎12‎.‎2017 den 13.22, stjernestøv skrev:

Jo noen ganger skjer det når jeg sover, andre ganger når jeg er våken. Og andre har hørt det også, så det er ikke innbillning :) 

 

Min mobil lager i blant noen plingelyder. Jeg stusset lenge på hva det kunne være, men aldri om det har slått meg at det kunne være ånder :) Og, nei, det var en app som kjører i bakgrunnen og som varsler om noe. Kanskje den har fått endret lyd eller innstilling for varsling etter en oppdatering?

For øvrig - har ånder teknisk innsikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Det er batteriet som er gått heden på alle mine og jeg tror det har vært styrt utenifra ,men at sikkerhetssystemene er blitt bedre nå heldigvis. Nå har vi ikke fasttelefon lenger men der var det ledninger og et utall av rare forklaringer. Forferdelig belastende mentalt fordi det ender alltid med at den som klager er syk. Ikke rart om blir det synes jeg.Apparatet du ringer fra har du jo selv ansvar for at det er tilstrekkelig bra. Når det gjelder ånder. Ja. Alle har vi vårt og sikkert også de.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Min mobil lager i blant noen plingelyder. Jeg stusset lenge på hva det kunne være, men aldri om det har slått meg at det kunne være ånder :) Og, nei, det var en app som kjører i bakgrunnen og som varsler om noe. Kanskje den har fått endret lyd eller innstilling for varsling etter en oppdatering?

For øvrig - har ånder teknisk innsikt?

Samme skjedde her. Noe med app og varsler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Xtra skrev:

Det nytter uansett ikke å argumentere mot noen som tror på spøkelser.

Noen tror på gud... noen tror på karma... Og noen tror på ånder. Kunne ønske at jeg trodde på noe.... Men jeg tror desverre ikke på noe sånnt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Eva Sofie skrev:

 

Min mobil lager i blant noen plingelyder. Jeg stusset lenge på hva det kunne være, men aldri om det har slått meg at det kunne være ånder :) Og, nei, det var en app som kjører i bakgrunnen og som varsler om noe. Kanskje den har fått endret lyd eller innstilling for varsling etter en oppdatering?

For øvrig - har ånder teknisk innsikt?

Ånder har teknisk innsikt de :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Maggie55 skrev:

Det er batteriet som er gått heden på alle mine og jeg tror det har vært styrt utenifra ,men at sikkerhetssystemene er blitt bedre nå heldigvis. Nå har vi ikke fasttelefon lenger men der var det ledninger og et utall av rare forklaringer. Forferdelig belastende mentalt fordi det ender alltid med at den som klager er syk. Ikke rart om blir det synes jeg.Apparatet du ringer fra har du jo selv ansvar for at det er tilstrekkelig bra. Når det gjelder ånder. Ja. Alle har vi vårt og sikkert også de.😊

Ja åndene har sitt de også :) Jeg stod ute å røykte hos foreldrene mine 1 juledag, da blinket utelyset for så å slå seg av og på...av og på. Tror det var en hilsen fra min bror som er død, og han sa "Jeg er her med dere". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jo jeg forstår. Jeg gjemmer alltid på minnet  i mitt hode av den første linerla jeg ser om våren( de har ofte vært i Egypt før oss men klimaforandringer har visst begynt å forstyrre deres ferd også har jeg lest) En hilsen fra min far vet jeg.❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Maggie55 skrev:

Jo jeg forstår. Jeg gjemmer alltid på minnet  i mitt hode av den første linerla jeg ser om våren( de har ofte vært i Egypt før oss men klimaforandringer har visst begynt å forstyrre deres ferd også har jeg lest) En hilsen fra min far vet jeg.❤️

Koselig med sånne hilsener <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...