Gå til innhold

Hva hadde du gjort hvis det viste seg at tannlegen din var innbitt vaksinemostander (svært aktiv på nettet) og drev med Botox-injeksjoner "på si"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde du funnet deg ny tannlege?

Anonymkode: 8c20b...10c

Ikke utenkelig faktisk. Folk som setter andre uskyldige barns liv i fare fordi de nekter å vaksinere sine egne barn har jeg lite til overs for. Om h*n driver med botox gir jeg beng i, det er totalt uinteressant og går kun utover personen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lillemus skrev:

Ikke utenkelig faktisk. Folk som setter andre uskyldige barns liv i fare fordi de nekter å vaksinere sine egne barn har jeg lite til overs for. Om h*n driver med botox gir jeg beng i, det er totalt uinteressant og går kun utover personen selv.

Men det er litt merkelig å være motstander mot vaksiner, mens en gladelig sprøyter Botox, som faktisk er GIFT - selv små mengder kan drepe et voksent menneske, inn i pasienter. 

Anonymkode: 8c20b...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært mest opptatt av tannkunnskapen hans. At han setter botox er også greit. -Det er faktisk et hjelpemiddel for mye - også utover det rent kosmetiske.(hvor det er svært bra, gitt i riktig mengde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du funnet deg ny tannlege?

Anonymkode: 8c20b...10c

Sannsynligvis ikke, hvis jeg var fornøyd ellers.

Men hadde h*n snakket om vaksiner med meg, hadde vi nok (nesten) begynt å krangle, så da er det ikke sikkert jeg hadde villet gå tilbake dit. Vaksinemotstand (og da mener jeg ikke alminnelig, sunn skepsis, men den generelle, historieløse, nesten religiøse motstanden enkelte har) er noe av det som opprører meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Har heldigvis ikke noe peil om min tannleges livssyn. Jeg liker ikke disse vaksinemotstandere da, det virker noe historieløst. Hadde jeg funnet ut att tannlegen drev med noe ulovlig, så ville jeg byttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde vært svært skeptisk. Det er ingen indikasjoner for Botox som skulle tilsi at tannleger skulle ha befatning med preparatet. Eller vaksiner.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg hadde vært svært skeptisk. Det er ingen indikasjoner for Botox som skulle tilsi at tannleger skulle ha befatning med preparatet. Eller vaksiner.

Det er mange sykepleiere som setter det og - heller en tannlege da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, cilie skrev:

Det er mange sykepleiere som setter det og - heller en tannlege da. 

Men litt rart en kan være vaksinemotstander fordi det er "gift", men botox kan en sette (det ER gift).

Anonymkode: 8c20b...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, cilie skrev:

Det er mange sykepleiere som setter det og - heller en tannlege da. 

Men sykepleiere må få godkjenning av lege for å bruke preparatet. Dessuten jobber sykepleiere med ordinær medisin.

Jeg ville holdt meg unna tannleger til alle andre formål enn tannbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, issomethingwrong skrev:

Men sykepleiere må få godkjenning av lege for å bruke preparatet. Dessuten jobber sykepleiere med ordinær medisin.

Jeg ville holdt meg unna tannleger til alle andre formål enn tannbehandling.

Ja, men tannleger har kanskje mer kunnskap om hodets anatomi? Jeg hadde uansett valgt lege👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tenkt på enhver vaksinemotstander i helsevesenet - inkl tannleger - som ukyndige og inkompetent, og ville unngått vedkommende.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 30.12.2017 den 10.30, AnonymBruker skrev:

Hadde du funnet deg ny tannlege?

Anonymkode: 8c20b...10c

Nei, jeg er nok for sløv til å bytte pga noe sånt hvis jeg ellers var fornøyd.

Jeg ville ikke valgt en sånn tannlege hvis jeg visste det på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 30.12.2017 den 10.30, AnonymBruker skrev:

Hadde du funnet deg ny tannlege?

Anonymkode: 8c20b...10c

Så lenge tannlegen gjør en god jobb med tennene er det vel likegyldig hva han mener om vaksine. 

Anonymkode: c6e2d...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rart at tannlegen er vaksinemotstander men setter botox av hjertes lyst.  Tannlege og botox...veldig rart. Skulle tro h*n hadde nok med å være tannlege. Men hvis tannlegen er flink så hadde jeg egentlig ikke brydd meg hva h*n  gjorde på fritiden og personlige meninger, så lenge h*n ikke snakket om det mens pasienten lå i stolen. Da blir det en helt annen sak.

Anonymkode: 8baff...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ingenting om min tannleges meninger om ditt og datt, unntatt det som gjelder min personlige tannhelse. Jeg vet å godt som ingenting om hennes privatliv forøvrig heller - det eneste er at jeg vet at hun har tre barn. Hun sa det da hun var synlig gravid for noen år siden at det var hennes tredje.

Sannsynligheten for at jeg skulle få vite om hennes øvrige gjøremål og politiske meninger er omtrent null. Med mindre det skrives om i mainstream media. 

Men gitt at jeg _hadde_ visst om vaksinemotstand... det kommer vel an på hvordan jeg hadde funnet ut av dette og hvordan det fremkom. Jeg synes vaksinemotstand (slik som laban beskrev den) er negativt og jeg ville blitt umåtelig provosert om tannlegen hadde prøvd å prakke på meg sitt syn om dette. Da hadde jeg byttet tannlege. Om det bare var noe jeg hadde snappet opp utenfra ville det kommet an på hvor «utagerende» hun hadde vært i sitt syn. Hadde hun vært en krakilsk og aktiv samfunnsdebattant kunne jeg vurdert å bytte tannlege. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2018 den 12.21, Kayia skrev:

Jeg ville tenkt på enhver vaksinemotstander i helsevesenet - inkl tannleger - som ukyndige og inkompetent, og ville unngått vedkommende.  

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...