Gå til innhold

Vedr.smilerynker-botoxbehandling??

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at Botox-behandling skal være bra for linjer rundt øynene,og har funnet ut at der er et senter ikke langt fra der jeg bor som utfører dette.Det jeg lurer på er om du kan si noe om resultatet av dette;har du hørt at dette virkelig hjelper??Har ikke lyst å bruke flere tusen kroner på noe som ikke gir resultater....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42449-vedrsmilerynker-botoxbehandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

Bare en liten tilbakemeldig fra meg som prøvde dette for første gang i fjor.Det er nok inndividuellt hva slags erfaringer den enkelte har gjort seg. Vet at mange har vært veldig fornøyde. Joda, resultatet ble bra det, men ønsker ikke å gjenta denne type behandling, da jeg selv følte at jeg mistet mye av mimikken. Følte at det ble en anstrengelse når jeg smilte , da jeg alltid har "smilt" med øynene....noe vanskeligheter med å knipe øynene med tanke på sollys........men som sagt dette er min erfaring.

:)

Heisann:)

Bare en liten tilbakemeldig fra meg som prøvde dette for første gang i fjor.Det er nok inndividuellt hva slags erfaringer den enkelte har gjort seg. Vet at mange har vært veldig fornøyde. Joda, resultatet ble bra det, men ønsker ikke å gjenta denne type behandling, da jeg selv følte at jeg mistet mye av mimikken. Følte at det ble en anstrengelse når jeg smilte , da jeg alltid har "smilt" med øynene....noe vanskeligheter med å knipe øynene med tanke på sollys........men som sagt dette er min erfaring.

Takk for tilbakemelding, greit å få høre hvilke erfaringer andre har på dette. Men jeg lurte på en annen ting; hvor mye måtte du betale for dette, og hvor mange "linjer" fjernet du? Jeg har nemlig tre på hver side av øynene jeg ønsker å bli kvitt, og ser for meg at tusenlappene plutselig får vinger på seg.....

Takk for tilbakemelding, greit å få høre hvilke erfaringer andre har på dette. Men jeg lurte på en annen ting; hvor mye måtte du betale for dette, og hvor mange "linjer" fjernet du? Jeg har nemlig tre på hver side av øynene jeg ønsker å bli kvitt, og ser for meg at tusenlappene plutselig får vinger på seg.....

Hei igjen:)

Jeg fikk fjernet rynkene under øynene, + de smilerynkene ved siden av. Dette bet. jeg 3000,- og varte i ca. 3,5 mnd.(Dette tror jeg også er inndividuellt)

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Botox virker på rynker kun ved å lamme mimisk muskulatur. Derfor virker det best på de rynkene som henger sammen med uønsket mimikk, særlig "sint rynke".

Smil med øynene er jo ønsket, og derfor må man være mye mer forsiktig med smilerynker. Jeg fraråder derfor ofte behandling av smilerynker. Hvis de er svært uttalte, kan man dempe dem, men de bør neppe fjernes helt.

Men altså-- et ansikt som er glatt men som smiler bare med munnen og ikke med øynene er ikke så vakkert etter mitt syn. Botox er effektivt, og varer i ca 3 måneder de første gangene, etterhvert øker varigheten til ca 6.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...