Gjest elina777 Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Så dårlig i hjernen at jeg bare må legge meg nedpå... kanskje pga drinker i nyttårsaften, at det utløste kaos i hodet. Skal uansett aldri gå ut mer da noen gjorde narr av den feite magen min. Blir trening med PT i morgen, aner ikke hvordan få til det med kaos i hodet:( kanskje det hjelper å bli distrahert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Kanskje det er bedre i morgen. Jeg var ikke på fest i går men er regelrett syk av alle folkene jeg har vert med i jula. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 1 time siden, elina777 skrev: Så dårlig i hjernen at jeg bare må legge meg nedpå... kanskje pga drinker i nyttårsaften, at det utløste kaos i hodet. Skal uansett aldri gå ut mer da noen gjorde narr av den feite magen min. Blir trening med PT i morgen, aner ikke hvordan få til det med kaos i hodet:( kanskje det hjelper å bli distrahert Men hvorfor drikker du da? Anonymkode: 9d60b...569 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.