Gå til innhold

Herpes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært singel i 18 år og har hatt et veldig bra liv, nesten uten sex. Min mann hadde mange andre kvinner og det tok en stund før jeg oppdaget dette, dessverre.

Utrolig nok møtte jeg den store kjærligheten i moden alder og sexlivet har vært fantastisk i noen måneder. Jeg har i mange år vært plaget av allergi i endetarmsåpningen iflg min fastlege. Men for en måned siden fikk jeg ny fastlege som tok en ny test og og det viser seg at det er herpes, som jeg nok har hatt i mer enn 18 år.

Selvfølgelig må jeg fortelle dette til min nye partner. Men jeg er så trist! Tenk om han ikke orker tanken på å være nær meg i fremtiden....Hva tror dere? Jeg trenger gode råd!

Anonymkode: 39309...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...