AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 I delvis arbeid opplever jeg enkelte ganger økt arbeidsmengde med behov for å gå litt ekstra en liten periode. For å unngå stress som gjør meg dårligere ville det ofte vært bedre å gå litt ekstra i korte perioder. Men hvordan forholder jeg meg til NAV i slike perioder? Jeg vet jeg kan jobbe mer, der de trekker meg tilsvarende. Men alt med nav er komplisert og gjør meg sykere. Derfor har jeg til nå unngått å jobbe mer. Jeg har prøvd å finne ut hvordan det fungerer, uten å finne det. Anonymkode: d37b4...839 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: I delvis arbeid opplever jeg enkelte ganger økt arbeidsmengde med behov for å gå litt ekstra en liten periode. For å unngå stress som gjør meg dårligere ville det ofte vært bedre å gå litt ekstra i korte perioder. Men hvordan forholder jeg meg til NAV i slike perioder? Jeg vet jeg kan jobbe mer, der de trekker meg tilsvarende. Men alt med nav er komplisert og gjør meg sykere. Derfor har jeg til nå unngått å jobbe mer. Jeg har prøvd å finne ut hvordan det fungerer, uten å finne det. Anonymkode: d37b4...839 Da ber du om en time med saksveileder så får du enkelt ryddet opp i det :-) Anonymkode: 55d54...9c2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.