AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 Skrevet 6. januar 2018 Skal være tilskuer til en rettsak som går over fem dager. Det gjelder en overgrepssak og jeg kjenner godt de involverte i saken. En av de involverte trenger min støtte . Jeg har en PTSD-diagnose og har ikke fortalt min behandler at jeg skal være tilstede under rettssaken. ( har terapitime først uken etter). Er usikker på hvordan jeg vil reagere. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 529ba...1a5 0 Siter
Underbar Skrevet 6. januar 2018 Skrevet 6. januar 2018 Hva med å få en time hos behandler FØR rettssaken? Kanskje vedkommende kan hjelpe deg til å finne noen verktøy? Eller følge deg opp ila de 5 dagene. 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 6. januar 2018 Skrevet 6. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal være tilskuer til en rettsak som går over fem dager. Det gjelder en overgrepssak og jeg kjenner godt de involverte i saken. En av de involverte trenger min støtte . Jeg har en PTSD-diagnose og har ikke fortalt min behandler at jeg skal være tilstede under rettssaken. ( har terapitime først uken etter). Er usikker på hvordan jeg vil reagere. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 529ba...1a5 Du må også ta hensyn til hva du tåler , og klarer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.