Gå til innhold

Hvordan går jeg fram.


Gjest Scoliose

Anbefalte innlegg

Gjest Scoliose

Jeg har en fot som er 13 mm korterer enn den andre, og har store plager av dette.

Jeg ble verre etter 1 svangerskap, da ble jeg sendt til fysioterapeut og fikk kortisonsprøyte mm. Jeg trena jevnlig og ble gradvis bedre.

Etter andre svangerskap har jeg blitt mye verre! Jeg klarer ikke husarbeid, støvsuging og gulvvask er helt uaktuelt. Enkelte dager er det så gale at jeg ikke kommer meg opp av sofaen/senga, og bena kan bare svikte under meg.

Så er det det at jeg har akkurat flyttet. Jeg har vært hos lege, som har henvist meg videre til ortoped. Samtidlig har jeg vært arbeidsledig i snart ett år, siden jeg var ferdig med permisjon med minsten. (Jeg sa opp jobben min pga flytting, at jeg ikke klarte jobben)

Jeg skal nå på møte på arb. kontoret på mandag, jeg lurer på hva gjør jeg.

Jeg vet ikke hvilken jobb jeg kan klare, om jeg i det hele tatt klarer å jobbe?

Men hva gjør jeg da, har jeg rett på arb. ledighetstrygd? Og ikke minst hva sier arb. kontoret? Er redd de blir sinte og nekter meg arb.l trygd.

Hjelp hva gjør jeg???

Er 27 år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Dersom du vil at aetat skal ta hensyn til sykdommen ved formidlingsarbeidet må du ha legerklæring.

Det er viktig at du selv ikke lager noen innskrenkinger i type jobb du kan ha uten at du har legeerklærring på dette. Det er videre viktig at du ikke lar Aetat si at du ikke er frisk nok til formidling uten at dette er dokumentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...