Gå til innhold

Bredt ansikt+nese (til legen)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en tenåringsjente (16)med et relativt

bredt og rundt ansikt, noe jeg syns ikke er særlig fint...

Har litt for mye hud i ansiktet, spesielt kinnene, noe som sikkert skaper en illusjon om et enda bredere ansikt enn det jeg har... I tillegg har jeg en nese som er nokså bred nederste ved neseborene, altså ved basen av nesen, og dette er nok heller ikke særlig heldig..

Det jeg lurer på er følgende:

1. Kommer den ekstra huden i ansiktet til å forsvinne opp igjennom årene? (bør nevne at jeg ikke er noe tykk på kroppen)

2. Skaper en nese som er bred der jeg beskriver min er , en illusjon om et bredere ansikt?

3. Finnes det en plastisk operajon som "smalner" ansiktet?

4. Har en liten kul på neseryggen+at nesen er litt bred nederst..har lenge gått og følt meg stygg pgs dette, og har store planer om å operere nesen min. Har mye kunnskap rundt og om selve inngrepet og det som følger med dette.

Er det vanskelig å gjøre den nederste delen av nesen, ved neseborene, smalere?

TAKK for svar!:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42652-bredt-ansiktnese-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Det er teknisk sett mulig å gjøre den nederste delen av nesen smalere. Jeg vil imidlertid på det sterkeste råde deg til å utsette tanken på operasjon i noen år.

Jeg tror svært mange på din alder er misfornøyde med utseendet sitt , og holder det for seg selv. Dette vil svært ofte gi seg når du får noen flere år på nakken. I mellomtiden må du prøve å slappe av og nyte ungdomstiden din. Hvis du greier å la være å tenke på det du er misfornøyd med, og heller tenke positivt, vil du antagelig bedre din utstråling og derved bli vakrere både for dine omgivelser og deg selv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...