Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har tiltider en stikkende følelde opp gjennom urin rør. følelsen ligner på følelsen når du skal til å tisse når du har holdt deg lenge. Jeg må ofte på toalette og selv og jeg er ferdi kjenner det ikke slik ut. Jeg har fått tabl. mot overaktivblære med doktor, men det hjelper ikke mot denne stikkingen. Dette er ganske plagsomt, særlig når jeg skal sove siden jeg ikke greier å slappe helt av, siden det føles som jeg skal på toalettet. Kan det være noe galt i uderlivet? Jeg har hatt det en stund og har tatt flere urinprøver, men de er negative.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42657-stikkende-f%C3%B8lelse-i-urinr%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Når du har symptomer som det du beskriver, må du bli undersøkt, og få undersøkt en urinprøve og få tatt prøve på chlamydia. Dersom dette ikke viser noe galt og legen heller ikke finner noe annet, må man dessverre av og til slå seg til ro med at det symptomer som det ikke alltid ligger noen sykdom bak. Alle symptomer lar seg ikke sikkert forklare. Trøsten er at det nesten alltid forsvinner av seg selv. - Du skriver at du ikke klarer å slappe av, smerter i muskulaturen inne i bekkenet kan gi like sterke plager som nakkesmerter og smerter i muskulaturen andre steder i kroppen.

Jeg har hatt samme symptomene i lengre tid.

Men ikke noe galt var å finne på prøvene.

Det kjentes ut som infeksjon sånn som det stakk og sved! Ved hvert toalettbesøk, og en stund etter.

Da fikk jeg det rådet av laboratorie-søster at jeg skulle drikke appelsinjuice hver dag for å få balanse i surhetsgraden

Og det hjalp virkelig fordi smertene forsvant gradvis.Nå er det ikke vondt lenger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...