Gå til innhold

etter laparoscopi

Anbefalte innlegg

Hei! Er en jente på 30 år som på tirsdag fikk utført en laparoscopi som en del av utredning for ufrivillig barnløshet. Legen fant en "sjokolade" cyste på 2 cm på venstre eggstokk som ble fjernet. Han fant og ut at jeg hadde endometriose på eggstokker og i bukhulen. Dette ble brent vekk.Han sa at det kunne vere mer og at jeg kanskje burde gå på en kur i 3 - 6 måneder på noe som skulle tørke opp livmorslimhinnen. Hva er en slik kur, og hvilke bivirkninger har den? Hva med det å bli gravid - må jeg legge det på is til en eventuell kur er avsluttet? Skal til spesialist igjen først om en måned. En liten ting til slutt: ble sydd med vanlige sting som jeg fikk beskjed om at kunne fjernes etter en uke. Da jeg ringte helsestasjonen var de litt motvillige og sa at stingene burde vere der i 12-14 dager. Fikk time, så de skulle se på de. Men hva er riktig? Bør jeg ta noen forholdsregler nå, etter operasjonen?.

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42721-etter-laparoscopi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...