Gå til innhold

Symtom

Anbefalte innlegg

Jeg har en gang før for ikke så lenge siden observert 1 til 2 linjer i hodebunnen rett ovenfor pannen. lengde 2 til 2.5 cm ca vertikale rødlige(kanskje inbildning men evt "litt" brunskjær, ikke mye . Dette forsvant men nå kom det tilbake igjen. forsvunnet litt nå men jeg ser det enda. Redd for at dette kan være tegn på evt virus infeksjon av div farlige virus jfr hiv etc? Heterofil, har ikke hat sex noengang jfr at jeg ikke har hatt jente enda.lever normalt, 25 år gutt. Hadde vannkopper i jula men det har vell ikke noe sammenheng. Fikk høre at det var mulig å få vannkopper i voksen alder uten videre.Hva kan dette være Please svar???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42737-symtom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Det er vanskelig å svare hva den streken kan være, men etter beskrivelsen har jeg vanskelig å tro at det har noe med infeksjon å gjøre. det høres ikke som vankopper og etter din beskrivelse av din livsførsel er HIV neppe aktuell. Når det gjelder vannkopper, så kan det komme tilbake i voksen alder, men da som helvetesild. Denne sykdommen forekommer mest hos eldre og hos folk med svekket immunforsvar. Hvis ikke streken forsvinner kunne du kanskje vise den til en hudlege. Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42737-symtom/#findComment-160655
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...