Gå til innhold

Flekk hjelp Lege

Anbefalte innlegg

Gjest symtom hjelp

Det kan jo være et arr som ikke har helet så kjapt eter vannkoppene jeg hadde i julen men rett på under siden av adamseple(under toppen på eplet) har jeg en rød flekk med et litt mere rødlig skjær i bredde ca 4 til 5 millimeter. I nakken har et lite punkt som klør, da noen ser etter for meg ser det ut som en liten skorpe eller føflekk??Denne er liten ca 0.5 1 millimeter. Hva kan dette være .Redd. Slikt er vell ikke normalt å se

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42747-flekk-hjelp-lege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Det er en håpløs oppgave å stille fjerndiagnose etter beskrivelse. Det er så mange nyanser og variasjoner som du ikke kan beskrive, opplysninger om utviklingen, andre opplysninger som avdekke forhoold som smitte, allergi, eller andre faktorer som kan ha betydning. Jeg kan desverre ikke komme frem til noen diagnose her på nettet. Det er mulig at det har noe med infeksjon å gjøre, men slett ikke sikkert. Det virker ikke som det er noe farlig, de symptomene du beskriver alene tyder ikke i retning av HIV, det er omtrent alt jeg kan si. Hvis ikke det går over bør du vise det til en hudlege. Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42747-flekk-hjelp-lege/#findComment-160656
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...