Gjest Nicnonamenow Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 Lurer på hva andre spiser på en dag... 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 Nei, foreløpig har jeg ikke spist noen ting men røkt masse. Føler meg ikke i form og da byr maten meg i mot. Men jeg får nok prøve om en liten stund ellers så klarer jeg ikke å spise resten av dagen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 På dette forum, som brukes av mange med spiseforstyrrelser, ønsker jeg ikke innlegg av denne art! 0 Siter
Gjest mat Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 Nei, foreløpig har jeg ikke spist noen ting men røkt masse. Føler meg ikke i form og da byr maten meg i mot. Men jeg får nok prøve om en liten stund ellers så klarer jeg ikke å spise resten av dagen. Frokost, lunsj, snart middag og snart lørdagskveldskos!! 0 Siter
Gjest Nicnonamenow Skrevet 9. februar 2002 Skrevet 9. februar 2002 På dette forum, som brukes av mange med spiseforstyrrelser, ønsker jeg ikke innlegg av denne art! Unnskyld, tenkte ikke på det akkurat... Hva betyr forresten FU? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.