Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min første helg uten røyk har vært vanskelig.

Vanligvis har jeg røkt mer i helgene enn til vanlig. Jeg har tatt noen trekk av mannens røyk men det har ikke smakt godt eller hjulpet noe, kjenner dog hodepinen siger på med en gang og det er helt tydelig at jeg slett ikke tåler denne røyken særlig godt. Jeg syns det har blitt vanskeligere å ikke røyke de siste dagene enn tidligere i uka.

Jeg er klar for en ny røykfri uke men syns det er vanskelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42780-helg-uten-r%C3%B8yk/#findComment-160442
Del på andre sider

Gjest Uvenn:)

Min første helg uten røyk har vært vanskelig.

Vanligvis har jeg røkt mer i helgene enn til vanlig. Jeg har tatt noen trekk av mannens røyk men det har ikke smakt godt eller hjulpet noe, kjenner dog hodepinen siger på med en gang og det er helt tydelig at jeg slett ikke tåler denne røyken særlig godt. Jeg syns det har blitt vanskeligere å ikke røyke de siste dagene enn tidligere i uka.

Jeg er klar for en ny røykfri uke men syns det er vanskelig.

Kjære EM,

Det skal og er vanskelig, men jeg synes du er kjempeflink. Det er kjekt at du også

tester med å ta noen trekk i ny og ne - du merker jo at det ikke er noe godt,

ikke hjulpet - du vil nok også merke etter hvert at du ikke gidder å teste heller.

Spesielt hodepine-argumentet er jo svært godt, og gir deg med en gang signal at dette er noe du/vi ikke trenger. Det klirrer i bøssen - kr. 280,- inkl. idag:)

Klem fra din aller beste

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42780-helg-uten-r%C3%B8yk/#findComment-160491
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...