Gå til innhold

duste psykolog?


Nedia

Anbefalte innlegg

Har vært hos psykologen i dag. Det gikk ikke så bra. Jeg er utrolig sliten for tiden, så jeg orket ikke snakke så mye. Hun er så opptatt av alt annet enn spiseforsyrrelsen. Nevnte at jeg ikke spiser for tiden, at jeg ikke har lov... Men hun snakket det bare vekk. Jeg skjønner jo at hun ikke vil gi meg kjempe oppmerksomhet på det, men like vel.... Maten er fortsatt et problem. Men det er greit nok for meg, kan godtforsvinne jeg.....

sukk

ps: hun gjør jo så godt hun kan med å hjelpe meg, da (tror i hvert fall det).... Ikke hennes feil at hun ikke kan se hva jeg tenker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror psykologen din gjør en feil ved å prate vekk sf`en din. det er jo en del av grunnen til at du er der. stemmer ikke det??

ikke forsvinn nedia!!!

selv om det er akkurat det jeg aller helst vil gjøre nå må ikke du gjøre det!!

gla i deg

masse oppmuntrende klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vannliljen

jeg tror psykologen din gjør en feil ved å prate vekk sf`en din. det er jo en del av grunnen til at du er der. stemmer ikke det??

ikke forsvinn nedia!!!

selv om det er akkurat det jeg aller helst vil gjøre nå må ikke du gjøre det!!

gla i deg

masse oppmuntrende klemmer fra

vet du hva nedia..akkurat sånn er min psykolog også..teit ikke sant? hun vil bare snakke om masse andre ting, d hjelper ikke meg no liksom..! Men egentlig så tror jeg det er en grunn for d..d er nok d. Men du blir vel fulgt opp av lege?

*Kos*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Nedia ! Jeg vet ikke hvor lenge du har gått til samtaler hos din psykolog, men det er kjent for mange som går i terapi at det i perioder oppleves som vanskelig, tåkete, diffust. Jeg regner med at din psykologn prøver å bli bedre kjent med deg- ikke bare med din spisefortyrrelse. Sammen med deg prøver han/hun å finne en sammenheng, da atferd omkring mat knyttes til følelser og forhold. Terapi er en gradvis prosess, hvor terapeuten skal hjelpe deg med å finne ut hvem du er - og fremfor alt hvem vil du være! Lykke til med arbeidet videre !

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva nedia..akkurat sånn er min psykolog også..teit ikke sant? hun vil bare snakke om masse andre ting, d hjelper ikke meg no liksom..! Men egentlig så tror jeg det er en grunn for d..d er nok d. Men du blir vel fulgt opp av lege?

*Kos*

Det er kanskje det som er litt skummelt, at jeg ikke blir fulgt opp av lege..... Men jeg skal å prate med legen "min" til uka... Så jeg får se hva hun sier da.....

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...