Gå til innhold

stor sjanse for at jeg er steril?


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Hei! Etter å ha lest litt nedover her har jeg blitt litt usikker på en ting. For litt siden hadde jeg egglederbetennelse. gynekologen var såpass frekk og hinta hele tiden til at jeg hadde klamydia, mens jeg satt med samboern min der! Vi har vært sammen ganske lenge og vi har ikke hatt sex med noen andre.. jeg visste ikke at man pleier å få dette i forbindelse med klamydia.. og ble forbanna. Jeg tok en test da, og det viste seg på prøven at jeg IKKE hadde det! Jeg har lett for å få infeksjoner, det sa jeg til legen, men det var ikke snakk om noe annet enn at jeg hadde klamydia!

Men jeg lurer på hvor lenge kan man gå med egglederbetennelse før man får smerter i magen? Og så lurer jeg på hvor stor er sjansen på at jeg kan ha blitt steril? Oppdaget det fort tror jeg.. Ønsker meg så veldig barn om noen år..

Håper legen kan svare på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Man behøver ikke å ha smerter i det hele tatt ved egglederbetennelse.

15% blir sterile etter en egglederbetennelse.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...