Gå til innhold

Analsex


Pippil

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en jente på 21 år som lurer på om det er farlig og kombinere analsex og vanlig vaginalt samleie på samme gang?

jeg og kjæresten min har prøvd analsex et par ganger, men det føles litt feil å gå å dusje mitt i, om man skal ha vaginalt samleie på slutten.

Hva kan i såfall gå galt??

Hilsen Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bakterier fra endetarmen hører IKKE hjemme i vagina...!!!

Den enkleste løsningen er:

Kondom i anus, ta av kondomet og fortsett samleie i vagina uten kondom (dersom man ikke trenger det som prevensjon) eller evt. med nytt kondom der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal kombinere, må dere bruke kondom!

Bakterier fra endetarmen kan gjøre stor skade i skjeden! Du kan få ingeksjoner, urinveisinfeksjoner osv. Men infeksjoner og bakterier i skjeden kan også føre til visse typer kreft i underlivet.

Så bruk kondom(er). Og masse glidemiddel (kjøpes på kondomeri eller apotek)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått flere gode, OG svært så riktige svar. Bakteriene fra anus fører raskt til infeksjoner i skjeden dersom dere fører penis i skjeden etter analt samleie. Slike infeksjoner er fryktelig grusomme, det svir veldig, og det føles som man tisser "piggtråd." Hverken bra eller godt.

Kondom under analsex er å anbefale, evt at dere har analsex til slutt. (Men ikke la det gå for han da!! Da kan du nemlig oppleve fryktelig løs mage...:)

Masse hilsner, og lykke til,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel bare hatt flaks jeg da!?En sjelden gang har vi utført vaginalt samleie etter analsamleie, men han har tørket tissen sin med et håndkle imellom da!Ingen skade skjedd her nei(enda!?)!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bakterier fra endetarmen hører IKKE hjemme i vagina...!!!

Den enkleste løsningen er:

Kondom i anus, ta av kondomet og fortsett samleie i vagina uten kondom (dersom man ikke trenger det som prevensjon) eller evt. med nytt kondom der.

Begynner å bli "drit" lei dette spørsmålet...hva med å bla seg tilbake å lese de innleggene fra før??

Og er det ikke logisk da at man tar høna først og deretter hanen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Har vel bare hatt flaks jeg da!?En sjelden gang har vi utført vaginalt samleie etter analsamleie, men han har tørket tissen sin med et håndkle imellom da!Ingen skade skjedd her nei(enda!?)!!:)

Vær forsiktig der. Først vaginalsex, deretter analt for å unngå risikoen for infeksjoner, noen ganger av det stygge slaget.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...