AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Gutten min på 10 år spilte cup i helga. Mot ett lag ble kampen utrivelig. Det andre laget slengte ufine kommentarer til våres gutter. Vi vant og etter kampen gikk det andre laget bare ut av banen uten å takke for kampen, også treneren bare gikk. Våres gutter synes at sånn oppførsel har ikke noe med fotball å gjøre. Jeg har så lyst å sende en Mail til det andre laget og si hva jeg mener. Men blir det dumt å gjøre det? Anonymkode: fa425...438 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så lyst å sende en Mail til det andre laget og si hva jeg mener. Men blir det dumt å gjøre det? Ja, jeg synes ikke det er foreldrenes sak å kritisere andre klubber. Snakk evt. med din egen sønn (generelt, uten å slenge "overflødig" dritt om akkurat dette laget) og si at sånn oppfører man seg ikke, man takker alltid for kampen uansett resultat. All barnefotball skal følge fair play-reglene: https://www.fotball.no/lov-og-reglement/spilleregler/spilleregler---barnefotball-612-ar/#71019 Men jeg synes trenerne og klubbene skal ta det seg imellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gutten min på 10 år spilte cup i helga. Mot ett lag ble kampen utrivelig. Det andre laget slengte ufine kommentarer til våres gutter. Vi vant og etter kampen gikk det andre laget bare ut av banen uten å takke for kampen, også treneren bare gikk. Våres gutter synes at sånn oppførsel har ikke noe med fotball å gjøre. Jeg har så lyst å sende en Mail til det andre laget og si hva jeg mener. Men blir det dumt å gjøre det? Anonymkode: fa425...438 Ta opp saken med deres egen trener / idrettslag så kan de ta det videre om de synes det er nødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.