Gå til innhold

klitoris


rams

Anbefalte innlegg

Er klitoris synlig selv om en jente ikke er opphisset? Hvordan finner jeg den?

Om jeg skulle slikke en jente for første gang. Tror du jeg ville kunne klare å gi henne orgasme? Om jeg ikke skulle greie det, er det så farlig, kan hun nyte det uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjønnsorganet til jenter er veldig forskjellig person til person. Men tror nok ikke du kan risikere å ikke se/finne klitoris. Den er vel på størrelse med en ert når den ikke er oppsvulmet, kanskje litt mindre, som sagt varierer dette veldig. Hvis du stryker en finger fra skjeden (litt smørning er bra...) og oppover så kommer du til et ruglete område hvor du finner klitoris.

Ang. slikking så er det godt uansett. Jenters evne til å få orgasme er også svært varierende, men veldig mange får lett orgasme av slikking...Gjerne kombinert med en finger e.l.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klitoris ligger sånn omtrent noen cm lenger fremme enn "hullet". Hvis jenta ikke er kåt kan det hende at du ikke ser den ved første øyekast, men det kommer veldig ann på hvordan utstyret hennes ser ut. (så på orgasme-programmet på tvnorge at alle kvinners mus ser HELT forskjellige ut... eller litt iallefall)

Men, gjør som leila sier, så kjenner du den nok. Og jenter kan nyte sex selv om de ikke får orgasme. Mange som sliter med å få orgasme, og det er ikke mange som får orgasme de første gangene man har sex, så det har ingenting å gjøre med gutten. Dette blir bedre etterhvert som jenta lærer bedre å kjenne sitt eget underliv..

Lykke til med sexen din uansett! jeg tror nok det skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Øverst oppe mellom de små kjønnsleppene. Den kan være liten og vanskelig å skille ut.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsorganet til jenter er veldig forskjellig person til person. Men tror nok ikke du kan risikere å ikke se/finne klitoris. Den er vel på størrelse med en ert når den ikke er oppsvulmet, kanskje litt mindre, som sagt varierer dette veldig. Hvis du stryker en finger fra skjeden (litt smørning er bra...) og oppover så kommer du til et ruglete område hvor du finner klitoris.

Ang. slikking så er det godt uansett. Jenters evne til å få orgasme er også svært varierende, men veldig mange får lett orgasme av slikking...Gjerne kombinert med en finger e.l.

Lykke til!

Å, ja. Jeg tror nok hun kommer til å like det uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Å, ja. Jeg tror nok hun kommer til å like det uansett...

Klitoris er kvinnens lille penis. Den minner i mangt og meget om penis i anatomi og fysiologi.Den vokser, viser tegn til reisning. Det er ikke tvil om at klitoris er meget stimulerbar.Noen ganger er den så stimulerbar at nytelsen kan gå over i smerte.da er det på tideå holde seg litt unna den ved seksuell stimulering. da er tiden inne for dypere inntrengning, gjerne med fingre. deler av skjeden er også stimulerbar, kfr. G-regionen på forsiden av skjedeveggen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

professor, psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...