Gå til innhold

Urinveisinfeksjon/Trygve eller Sigurd!

Anbefalte innlegg

Hei!

For litt over en uke siden fikk jeg vite at jeg hadde kraftig urinveisinfeksjon. Jeg fikk selexid av legen. Tirsdag var jeg ferdig med kuren! De siste dagene igjen har jeg følt meg sikkelig dårlig! Vært sikkelig kvalm, slapp, og vært litt mere varm en vanlig! Jeg tisser mere enn normalt, det gjør vondt etter at jeg har tisset, ikke når jeg tisser.. Ofte føler jeg at jeg ikke får tømt meg sikkelig når jeg tisser..Jeg har mye vond i magen, vondt ved midjen bak.. Jeg blir spesielt kvalm om jeg gjør noe.. som feks å rydde e.l..

Kan det være at urinveisinfeksjonen er kommet tilbake? Og kan det være at det er gått til nyrene feks?

På forhånd takk for svar

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43163-urinveisinfeksjontrygve-eller-sigurd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...