Gå til innhold

Anbefalte innlegg

men vet egentlig ikke helt HVA SLAGS hjelp jeg trenger.

Jeg har bare så innmari lyst til å slutte og røyke men vet ikke hvordan jeg skal få det til.

Ofte skjønner jeg ikke hvorfor jeg røyker, for ofte synes jeg det smaker dritt, det lukter pyton og jeg blir tett i pusten og kvalm og svimmel.

Jøje meg.......... og ennå røyker jeg ????

Jeg har astma og burde ikke røyke i det hele tatt. Sist jeg slutta (og holdt oppe i ti mnd.) slutta jeg også med astmamedisiner. Så begynte jeg og røyke igjen, og ble verre i pusten en noen gang før. Da jeg holdt opp og røyke, slutta jeg og snorke også og var mye mer uthvilt om morran.

Så dere skrev noe om zyban ? Hva er det ?

Mannen min vil også gjerne slutte og røyke, men han er nok mer avhengig enn meg for der går det med bortimot 4 pk tobakk i uka.

Jeg kan gå hele dagen uten røyk men er jeg i forsamlinger eller tar en dram så røyker jeg en 20 pakning før jeg får sukk for meg...........

Av og til kan jeg gå ett par dager uten røyk og synes at er godt. Jeg kaster nesten opp av den vonde lukta av gubben når han kommer inn igjen etter en røyk på verandaen. Vi røyker nemlig ikke inne. Heldigvis.

Vel............ har noen ett godt råd eller ti ???

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43190-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...