Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg er en 17 år gammel gutt som har ein del kviser og arr etter kviser i fjeset så jeg lurer litt på hva dere damer syns om kvistie gutter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43214-damer-se-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hildesin Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Vet du hva, det der syns jeg nesten blir for dumt å svare på!Kjæresten min har masse kviser han - både på rygg og i ansiktet, men jeg ser det faktisk ikke! Jeg la nok merke til det første gang jeg så han, men når to personer får kontakt og liker hverandre liker man også automatisk å se på den andre... Da spiller det ingen rolle om du har arr eller kviser og uren hud. Pass bare på å vise at du er renslig og bryr deg om hvordan du ser ut. Alle vet da at kviser ikke er selvbestemt. Så lenge du stoler på deg selv og hvordan du er ovenfor andre mennesker, bør ikke dette være noe å bekymre seg over. Liker ei jente deg - bryr hun seg ikke det spor om det! Selvfølgelig kan jeg ikke snakke for alle, men skulle hun bry seg om det er hun passe teit!!!! (Og har sikkert irriterende perfekt hud selv...) Lykke til!! Klemmer hildesin 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43214-damer-se-her/#findComment-165002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lifeform Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Vet du hva, det der syns jeg nesten blir for dumt å svare på!Kjæresten min har masse kviser han - både på rygg og i ansiktet, men jeg ser det faktisk ikke! Jeg la nok merke til det første gang jeg så han, men når to personer får kontakt og liker hverandre liker man også automatisk å se på den andre... Da spiller det ingen rolle om du har arr eller kviser og uren hud. Pass bare på å vise at du er renslig og bryr deg om hvordan du ser ut. Alle vet da at kviser ikke er selvbestemt. Så lenge du stoler på deg selv og hvordan du er ovenfor andre mennesker, bør ikke dette være noe å bekymre seg over. Liker ei jente deg - bryr hun seg ikke det spor om det! Selvfølgelig kan jeg ikke snakke for alle, men skulle hun bry seg om det er hun passe teit!!!! (Og har sikkert irriterende perfekt hud selv...) Lykke til!! Klemmer hildesin Takker for innlegget ditt. Det er fint å se at noen bryr seg om oss med slike problemer. Jeg har irritært meg noe helt vanvittig over kvisene og arrene oppgjennom, i en verden der idealet er å være så perfekt som mulig på alle måter. Noen ganger ble jeg helt gal av situasjonen.... Folk som ikke har kviser aner defintivt ikke hva folk som er kraftig plaga går gjennom. Det kan jeg skrive under på. Så jeg takker nok en gang for at du skrev sånne fine ord. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43214-damer-se-her/#findComment-165120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.