Gå til innhold

så ufattelig sliten..

Anbefalte innlegg

er tredje gang i dag jeg har prøvd å skrive ned litt her i dag.. men har ikke klart, ikke fått til.. bare blitt sittende her å måpe.. og kollapset..

har ikke helt dagen i dag.. er totalt utkjørt.. startet med mange mystiske mareritt... nye mareritt.. helt meningsløse i natt.. mye som skjer rundt om her sså spiller inn.. våkna tre ganger av at jeg grein.. problemer med å puste.. måtte ta meg sammen.. orket ikke stå opp.. lå slik i noen timer.. måtte opp.. orket ikke.. lå litt til.. kjempet meg etter hvert opp..

tok meg sånn litt sammen.. men orke ikke noe.. satt meg ved datan.. prøvde å skrive.. men orket ikke og fikk ikke til.. knakk sammen enda en gang.. ble forbannet.. slo litt i veggen.. fikk ut litt raseri.. sank sammen igjen.. så kom her folk og måtte ta meg litt sammen.. fikk samlet meg litt..

gikk slik et par tre ganger.. tenkte litt over hvorfor d gikkk slik.. og merker d.. ordene til psyk dama. gnager.. og.. tenker videre.. hvordan skal hun hjelpe.. når jeg sliter å hun ser på d som en bagatell...? tenker frem og tilbake.. men men.. skal ikke tilbake til henne før på lenge.. så får ikke gjort noe før den tid..

har d jo egentli bra nå.. og blir frustrert når mareritt skal komme å ødlegge heile greia.. blir totalt utslitt og klarer ikke hente meg inn.. vil bare sove trygt.. uten å være redd for hva som skjer..

vil skrike ut! brøle å vise følelser, men stedet så tusler jeg unaa.. trekker på skuldrene.. tar på meg enda en maske og snakker d bort.. flink til d..

flink selvstendig ung dame som ikke finner på noe tull.. der har du meg etter det de ser..

hun som er så fornufti og selvstendig vet hva hun gjør å roter seg ikke borti noen problemer.. d var en av kommentarene som ble servert over hodet mitt i helga...

er jo koslig på en måte.. men samtidig vondt.. for de skulle bare visst.. -nei, de skulle ikke d.. og vet heller ikke.. hvilke problemer jeg er på vei og rote meg borti.. hvilke problemer jeg allerede har.... og de vil heller ikke se.. .

uff..... tragisk innlegg dette.. bare vrøvler.. men trenger å slippe ut litt..

er dritt lei livet..

og sliter veldig med å se noe poeng i å leve.. har prøvd over tid nå.. men virker nytteløst.. ser ikke noe positivt... d mørke dekker fullstendig over.. ser fks på nevøene mine.. og har alltid vært et lyspunkt.. men tenker mer og mer på alt d vonde de må gjennom.. osv.. finner negative ting med alt.. prøver åå finne d motsatte... men d er ikke så lett..d går faktisk ikke..

men holder ut ennå.. finner ikke på noe krøll.. passer seg ikke nå.. så henger med.. hangler videre.. selv om jeg er på nippet til å gi opp.. så durer ting videre.. må være her en stund til.. og kanskje etter hvert finner jeg ut noe positivt med å være her.. hvem vet.. -spør ofte meg selv.. hvorfor leve.. hvorfor orke.. finner ikke så mange fornufti svar.. men finner noen som holder meg tilbake.. eller noen som vertfall for meg til å utsette.. og utsette...

sitter her å griner igjen nå.. alene.. er kaldt her.. tørr ikke legge meg..redd for hva som skjer når jeg lukker øynene.. er helt kake.. sitter som en sakkosekk.. helt sammenskvist.. orker ikke reise meg.. -kanskje jeg ska legge meg under bordet..

hvem vet...

hadde en ok helg.. og håpte d skulle vare en stund til.. men neida.... d gikk ikke.. så får vel bare tusle videre.. klatre.. og falle ned igjen.. livets filosofi... hipp hurra for livet... *not* liker ikke dette livet jeg.. men er her jo for di.. kan ikke bare gjøre d vi liker som de sier...

nei.. ska slutte å rable mer jeg nå.. fått ut litt hvertfall....

*sendernoen slitne klemmer til de som vil ha og noen extra til de som trenger d litt extra*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43327-s%C3%A5-ufattelig-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære pingla!

Jeg r også søvnløs for tia,har ikke sovet på 2 døgn nå.Før det sov jeg urolig,og hadde også mareritt. Om enn mine grunner er andre enn dine, tror jeg at jeg forstår deg likevel. Ser mange likheter i sinnstilstandene våre , og jeg føler oppriktig med deg. Skulle ønske vi var flinkere in the real life til å ta kontakt med likesinnede,men det blir via mail og DOL o.l.Misforstå meg rett ; DOL er et flott sted å snakke med andre på , men jeg tror vi trenger noe mer.( ikke bare du og jeg altså ,gjelder alle her . )Har hørt om disse treffene,men det tør jeg ikke , så da får jeg skylde meg selv. Tenker på deg,og håper du får det bedre etterhvert!

Maaaange stoooooore klemmer tilbake!!!!

**huufsa holder godt rundt pingla**

... så ufattelig sliten du må være nå...

-noen av tankene dine kjenner jeg igjen...-de om 'poenget' ved å leve videre... -jeg har vært der...

men, lille venn...-det er et poeng... -og det største poenget akkurat nå, er å tåle det du gjennomgår, og tiden det tar å komme igjennom det... -vær så snill og hold ut! Det kommer bedre tider!

Mareritt er jeg ikke plaget med...-men kan forestille meg hvor grusomt det er... -å være redd for å lukke øynene... redd for hva som kommer...

Jeg ville vurdert å bytte psyk. -finne en som ikke 'bagatelliserer' det som dette som har opptatt og 'inntatt' hele deg...

Kjære vennen min... -håper inderlig at du får noen roligere netter framover...

**god klem**

Kjære pingla!

Jeg r også søvnløs for tia,har ikke sovet på 2 døgn nå.Før det sov jeg urolig,og hadde også mareritt. Om enn mine grunner er andre enn dine, tror jeg at jeg forstår deg likevel. Ser mange likheter i sinnstilstandene våre , og jeg føler oppriktig med deg. Skulle ønske vi var flinkere in the real life til å ta kontakt med likesinnede,men det blir via mail og DOL o.l.Misforstå meg rett ; DOL er et flott sted å snakke med andre på , men jeg tror vi trenger noe mer.( ikke bare du og jeg altså ,gjelder alle her . )Har hørt om disse treffene,men det tør jeg ikke , så da får jeg skylde meg selv. Tenker på deg,og håper du får det bedre etterhvert!

Maaaange stoooooore klemmer tilbake!!!!

*holder lenge rundt pingla*

Gjest dukkelise

Glad i deg!

Du vennen......beklager att jeg ikke har klart å være støtte i det siste.

Må bare prøve det beste jeg kan å ha hodet over vannflata selv her nå.

Tar en av de eksrta klemmene jeg,og så moseklemmer jeg deg tilbake.

Gode tanker fra meg

Annonse

jeg tar fram go'pleddet mitt, brer det utover oss begge, der vi sitter i sofaen med en god kopp med noe varmt å drikke... Skulle gjerne ha fått lov til å gjøre det i rl... La deg finne et sted, der du kunne ha slappet av, uten en av maskene dine...

Har en god armkrok til deg, om du ønsker det, og sender avgårde utrolig mange gode varme tanker og klemmer til ei utslitt lita pingle.... Tenker masse på deg, ikke glem det er du snill...?

*varme tanker og gode klemmer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...