Gjest Lea Krestina Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg lurer på om andre også har det slik som jeg har det nå? Det er som at jeg er anspent i alle muskler hele tiden...samtidig kan jeg godt ellers kan være avslappet. Jeg bor alene og har lyst til å bli sammen med en...men jeg tør ikke fordi han kan jo voldta meg...han også. Jeg er liksom redd og samtidig ikke. Jeg ønsker kjærlighet...men på min måte. Jeg ønsker å kunne få barn som andre...ikke være hun som ikke har barn... Jeg savner å kunne stole på meg selv. Jeg vet at når jeg er sammen med andre så slapper jeg liksom ikke av. Og nå for tiden er jeg anspent hel tiden. Står på venteliste for behandling. Må ikke tro at moder Norge har noe hjelpeapparat. En må jo nesten trygle om hjelp! Og så sitter jeg her. Er i full jobb og orker ikke å bli sykemeldt, fordi jeg må på jobb for å få litt sosialt liv, ellers er jeg så ensom. Jeg er med på fritidsaktiviteter, men jeg har få venner og de fleste av dem har enten en samboer eller full fam. Og så sitter jeg her ensom... og tør jo ikke annet... Dette ble rotete...men er det noen som også føler det slik? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43393-anspenthet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.