Gå til innhold

Småprat


Gjest Christian Anker, lege

Anbefalte innlegg

Gjest Christian Anker, lege

Redaksjonen har den siste tiden observert at Småprat om psykologi blir benyttet i strid med regeleverket. Vi må derfor avslutte prøveperioden vi igangsatte for denne utgaven av Småprat.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det har hent noe spesielt der nå , men jeg skjønner ikke dette om det er vanligt småprat som har foregått

Dei som er litt på nertur har da ikke noe vont av litt humor og vanligt prat..????

vennlig hilsen Demo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vennligst forklare hva disse bruddene er? Jeg har ikke hørt eller sett noe som indikerer at det har vært noen som helst slags brudd på bestemmelsene på psyk småprat. Syns at vi som bruker denne småpraten havner i gråsonen støtt og stadig. Mange av oss kvier seg for å gå på vanlig småprat fordi der inne er det mer dagligdags snakk, og hvis det skjer at noen fra psyk kommer på småprat, så er det mange som føler at de må vokte ordene sine for ikke å støte noen, selv om det ikke er meningen.

Hva slags løsning er fornuftig og ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det har hent noe spesielt der nå , men jeg skjønner ikke dette om det er vanligt småprat som har foregått

Dei som er litt på nertur har da ikke noe vont av litt humor og vanligt prat..????

vennlig hilsen Demo.

Synes igrunn hele vedtaket virker lite gjennomtenkt, jeg.

Det finnes nemlig alltid et eller annet sted med psyk-pratekanal, f.eks psykveb.dk.

Dessuten synes jeg det vanskelig å forstå hvorfor dere ikke kan opplyse hvilke regler som har blitt brutt. Og hvorfor har dere ikke mulighet til å "kicke" de som ødelegger slik som på IRC?

Jeg er litt for pysete til å være en ivrig chatter sjøl på psyk, men håper for alle andre som trenger det sin skyld at det kommer ei ordning! Sjøl det med PM tror jeg er viktg.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...