Gå til innhold

Cipramil NHD!


Gjest Victoria_Therese

Anbefalte innlegg

Gjest Victoria_Therese

Jeg synes ikke Cipramilen min funker slik den skal. Jeg går på 40 mg om dagen. Gikk på 20 før, men økte for en stund tilbake siden. Jeg er mye deprimert for tiden, har kraftige tilbakefall, der jeg blir helt borte vekk. Tenker bare på å ende livet. Hva skal jeg gjøre??? Skal jeg be om å få øket medisinen eller bytte type?

Jeg kan jo ikke fortsette som dette. Jeg har kraftige tilbakefall altfor ofte, dette går utover nattsøvnen og dagene mine. Kan du hjelpe NHD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Etter læreboken skal en prøve ut nnåværende medisin i max. dose før en skifter til en annen. Etter min mening er neste steg å øke til 60 mg.

Siden du plages med søvnen, kan det være et godt alternativ å fortsette med samme dose, men legge til Tolvon 30 mg. om kvelden. Spør legen din om dette.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...